Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mja volgens mij is het ook lager, maar dit kwam van een website uit een van de stickies (waar ik ook mijn behoefte vandaan heb), ik moest mijn taille en nek afmeting opgeven en de website rekende het voor me uit :x
Misschien dat ik maar een huidplooi meter koop, dat is veel accurater.
Mja volgens mij is het ook lager, maar dit kwam van een website uit een van de stickies (waar ik ook mijn behoefte vandaan heb), ik moest mijn taille en nek afmeting opgeven en de website rekende het voor me uit :x Misschien dat ik maar een huidplooi meter koop, dat is veel accurater.
Als je iemand hebt die hem goed kan uitvoeren wel ja
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Maar ja, terug komend op m'n schema, zou dit enigzins een goed cut schema zijn? Ik zit 350 onder mijn kCal behoefte. Wat ik waarschijnlijk wel moet aanpassen is het aantal gram eiwit, deze komt boven mijn behoefte uit.
Ik volg nu al ~2 maanden hetzelfde schema en het word een beetje saai die rijst met kip Ik heb nu een ander schema met wat fruit ipv de rijst, wat zijn de meningen hierover?
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment