Zoo,...
Ik ben sinds een maandje nu echt bezig mezelf meer te focussen op het eten... aangezien dit voor een groot deel van je spieren uitmaakt...
Ik wil graag groter worden (dus meer spieren) maar daarentegen wil ik eigenlijk ook niet dikker worden dus heb ik maar besloten niet teveel te eten en ook niet teveel shakes te nemen.
Heb niet echt een duidelijke caloriebehoefte gehanteerd of uitgerekend wat ik meestal naar binnen werk... Maar zo ziet mijn gemiddelde dag eruit:
09.00 uur
Glas melk + grote volkoren bol met zalm en rucola sla.
Banaan
12.00 uur
2 volkoren sneetjes met zalm en glas water.
15.00 uur
Sneetje allison met kipfilet erop.
Handjevol hazelnoten.
+ op trainingsdagen een shake in de middag *15.00 uur dus*
18.00 uur
Gewoon gezond eten, vandaag was het Bami en Nasi met kipfilet erdoorheen (zelf gemaakt) met verse groente van de supermarkt.
Kwark toetje van danone (met aardbei onderkant) 0% vet.
21.00 uur
1 Snee grof brood met Zalm
Water
of Shake als ik terug ben van trainen.
23.00 of 24.00 uur
Voor het slapen gaan neem ik altijd een bakje verse magere yoghurt (0% vet) met 4 granen muesli erin en een paar schepjes zoetstof erbij, anders krijg ik het niet weg...
Ik vroeg me af of dit een beetje goed is
Het voelt in ieder geval wel goed, zit lekker in mijn vel op deze manier...
Ik ben sinds een maandje nu echt bezig mezelf meer te focussen op het eten... aangezien dit voor een groot deel van je spieren uitmaakt...
Ik wil graag groter worden (dus meer spieren) maar daarentegen wil ik eigenlijk ook niet dikker worden dus heb ik maar besloten niet teveel te eten en ook niet teveel shakes te nemen.
Heb niet echt een duidelijke caloriebehoefte gehanteerd of uitgerekend wat ik meestal naar binnen werk... Maar zo ziet mijn gemiddelde dag eruit:
09.00 uur
Glas melk + grote volkoren bol met zalm en rucola sla.
Banaan
12.00 uur
2 volkoren sneetjes met zalm en glas water.
15.00 uur
Sneetje allison met kipfilet erop.
Handjevol hazelnoten.
+ op trainingsdagen een shake in de middag *15.00 uur dus*
18.00 uur
Gewoon gezond eten, vandaag was het Bami en Nasi met kipfilet erdoorheen (zelf gemaakt) met verse groente van de supermarkt.
Kwark toetje van danone (met aardbei onderkant) 0% vet.
21.00 uur
1 Snee grof brood met Zalm
Water
of Shake als ik terug ben van trainen.
23.00 of 24.00 uur
Voor het slapen gaan neem ik altijd een bakje verse magere yoghurt (0% vet) met 4 granen muesli erin en een paar schepjes zoetstof erbij, anders krijg ik het niet weg...
Ik vroeg me af of dit een beetje goed is
Het voelt in ieder geval wel goed, zit lekker in mijn vel op deze manier...
Comment