Betere PWO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Betere PWO

K E V Kcal

Volkoren Brood 120 Gram 52,2 10,1 3,1 281
    Vleeswaren 60 Gram 0 12 1 60
    Honing 28 Gram 23 0 0 86
    Karne Melk 200 ML 7 5 1 70
    82,2 27,1 5,1 497

Brinta(60) Haver (40) 100 Gram 63 13 4,4 342
    Halfvolle Melk 300 ML 13,5 9 8 145
    Honing 28 Gram 23 0 0 86
    99,5 22 12,4 573
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Originally posted by Spank View Post
    K E V Kcal

Volkoren Brood 120 Gram 52,2 10,1 3,1 281
    Vleeswaren 60 Gram 0 12 1 60
    Honing 28 Gram 23 0 0 86
    Karne Melk 200 ML 7 5 1 70
    82,2 27,1 5,1 497

Brinta(60) Haver (40) 100 Gram 63 13 4,4 342
    Halfvolle Melk 300 ML 13,5 9 8 145
    Honing 28 Gram 23 0 0 86
    99,5 22 12,4 573

Heb je ook nog een bijbehorende vraag?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Oeps!

Welke is beter te nemen als PWO na het trainen, maaltijd 1 of 2
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Vind ze geen van beide spetterend baas. Zie vooral veel trage voedingsstoffen en veel fructose. Wat dacht je van een ouderwetse weishake met dextrose? Of een liter melk?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Vind ze geen van beide spetterend baas. Zie vooral veel trage voedingsstoffen en veel fructose. Wat dacht je van een ouderwetse weishake met dextrose? Of een liter melk?
          Dit bedoel ik na de weishake met dextrose hea..

Fructose? waar? Honing is toch glucose? of heb ik da mis.. :O

Comment

Dat heb je mis. En als je de honing schrapt kunnen beide.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

en stel dat ik geen mogelijkheid zie dextrose te nemen? is dan de honing wel goed geplaatst? ik doe bij de brinta btw ook nog wat ei eiwitten voor meer eiwit..

Comment

Er is altijd mogelijkheid voor dextrose. Kost nagenoeg niks. En honing zoiezo niet. DSO is het daar niet met me eens, maar ik wel.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Er is altijd mogelijkheid voor dextrose. Kost nagenoeg niks. En honing zoiezo niet. DSO is het daar niet met me eens, maar ik wel.
                  Honing bevat fructose en is beter s'morgens vroeg te nemen ipv vlak na het trainen. Dextrose wordt beter opgenomen en zorgt voor een hogere en gecontroleerde insulinepiek. Dextro kun je als poeder kopen maar je kunt ook dextro energy tabletten kopen bij de supermarkt of het pompstation. De meeste sportdrankjes zitten ook vol met dextrose.

@ GeneralIx

Zie je wel dat ik je niet altijd afblaf?
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Honing bevat fructose en is beter s'morgens vroeg te nemen ipv vlak na het trainen. Dextrose wordt beter opgenomen en zorgt voor een hogere en gecontroleerde insulinepiek. Dextro kun je als poeder kopen maar je kunt ook dextro energy tabletten kopen bij de supermarkt of het pompstation. De meeste sportdrankjes zitten ook vol met dextrose.

@ GeneralIx

Zie je wel dat ik je niet altijd afblaf?
                    Dus Dextrose nemen door de brinta IPV Honing? maar zolang ik het nog niet heb is honing ook oke?

Comment

Ik denk dat we mekaar hier gewoon niet goed begrijpen. De EERSTE maaltijd na de training moet een shake zijn met dextrose er doorheen gemengd (of dextrose apart erbij). De maaltijd een uur daarna moet weer een complete vaste maaltijd zijn. Als je dan besluit brinta te nemen is het beter deze niet te zoeten. Wil je dat absoluut wel doen, dan zou IK je aanraden honing te gebruiken in zeeeeeeeeeeeer kleine dosis (halve eetlepel). Maar liever zou je beter honing bewaren tot het ontbijt als je lichaam beter overweg kan met zoetigheid.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X