lichaamsopname

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1) Totaal geen last van. Eigenlijk geeft het je juist stabielere waardes gedurende dag.

2) Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik het niet heb doorgenomen. Mocht je dat twee keer per dag in moeten nemen, zou ik dat doen bij het avondeten en een keer voor het slapengaan.

3) Nee, zo dus niet. Waar je van af moet is het onmiddelijk moeten eten bij het opstaan. Het eerste wat je dus eet is echt je avondeten rond 5-6 uur. Je kunt het nog later maken ook, hangt er van af wat jij fijn vind.

Voor het pitten mag je je kwark nemen als je je daar prettig bij voelt. Prioriteit 1) calorieën halen, 2) ratio's 3) bronnen.

4) Ja, heb het zelf geprobeerd en ben er zelfs nu nog mee bezig. Ik vind het ideaal, en voel me er top bij. Ik heb dus zelf avondeten, liter melk + chocolade reep (86% cacao)+noodles, halve liter slagroom. Ongeveer. Soms twee liter volle melk per dag, soms 1. Soms nog een extra maaltijd van wat eieren en brood ofzo, maar dit is de basis.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      1) Totaal geen last van. Eigenlijk geeft het je juist stabielere waardes gedurende dag.
      Moest je op het begin niet enorm wennen, dat je dus wel last van duizelingen kreeg of zelfs dat niet?

2) Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik het niet heb doorgenomen. Mocht je dat twee keer per dag in moeten nemen, zou ik dat doen bij het avondeten en een keer voor het slapengaan. Ik zou die maar eens snel gaan bekijken, is namelijk en behoorlijk artikel, volgens mij las ik, van één van je favoriiete schrijvers.

3) Nee, zo dus niet. Waar je van af moet is het onmiddelijk moeten eten bij het opstaan. Het eerste wat je dus eet is echt je avondeten rond 5-6 uur. Je kunt het nog later maken ook, hangt er van af wat jij fijn vind. Dit betekend dus dat je gewoon 8-10 uur lang niets eet op een dag.

Voor het pitten mag je je kwark nemen als je je daar prettig bij voelt. Prioriteit 1) calorieën halen, 2) ratio's 3) bronnen.

4) Ja, heb het zelf geprobeerd en ben er zelfs nu nog mee bezig. Ik vind het ideaal, en voel me er top bij. Ik heb dus zelf avondeten, liter melk + chocolade reep (86% cacao)+noodles, halve liter slagroom. Ongeveer. Soms twee liter volle melk per dag, soms 1. Soms nog een extra maaltijd van wat eieren en brood ofzo, maar dit is de basis. Hmm ik ben benieuwd! Lijkt mij een hels karwei, ook al is het makkelijker. Misschien dat ik dit in de toekomst een kans ga geven om te zien hoe ik er zelf op reageer. Bedankt voor je uitleg general.

Last but no least, ik kan dat topic niet meer vinden van jou enorme ontbijt, die beruchte slagroomshit. Kan je nogmaals misschien even hier het recept posten (het liefst met de eiw/kh/vet + cal erbij?)? Zou relaxed zijn.
      .......
      Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

1) Moest je op het begin niet enorm wennen, dat je dus wel last van duizelingen kreeg of zelfs dat niet?
        Nee. Op het begin wel honger, maar heb daar door heen gebeten. Aangeraden wordt het geleidelijk te doen, maar ik vond dat voor watjes, dus ben gewoon in een keer overgeschakeld.

2) Ik zou die maar eens snel gaan bekijken, is namelijk en behoorlijk artikel, volgens mij las ik, van één van je favoriiete schrijvers.
        Zal het binnenkort eens bekijken.

3) Dit betekend dus dat je gewoon 8-10 uur lang niets eet op een dag.
        Feitelijk 18 uur als je je slaap ook meerekent.

4) Hmm ik ben benieuwd! Lijkt mij een hels karwei, ook al is het makkelijker. Misschien dat ik dit in de toekomst een kans ga geven om te zien hoe ik er zelf op reageer. Bedankt voor je uitleg general.
        Zou het zeker een kans geven. En graag gedaan. Vind het leuk dat er hier wel interesse in iets controversieels als IF ontstaan is toch.

Last but not least, ik kan dat topic niet meer vinden van jou enorme ontbijt, die beruchte slagroomshit. Kan je nogmaals misschien even hier het recept posten (het liefst met de eiw/kh/vet + cal erbij?)? Zou relaxed zijn
        Was 200ml slagroom, 300ml volle melk en 3 scoops weightgainer geloof ik in de basis. Kun je uitbouwen door meer slagroom te pakken, meer melk, beide, meer gainer, mct olie, vezels toevoegen door gebroken lijnzaad erin te donderen, je kunt het helemaal zelf bepalen.
        Kcal berekenen moet je even zelf doen, is namelijk een behoorlijk verschil in de vetsamenstelling van slagroommerken, en in de gainers.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

1)
          Nee. Op het begin wel honger, maar heb daar door heen gebeten. Aangeraden wordt het geleidelijk te doen, maar ik vond dat voor watjes, dus ben gewoon in een keer overgeschakeld. Haha, ja dat is mijn plan dan ook.

2)
          Zal het binnenkort eens bekijken. Hier heb je de link:
          http://www.t-nation.com/free_online_...dy_composition

3)
          Feitelijk 18 uur als je je slaap ook meerekent. Echt ziek gewoon

4)
          Zou het zeker een kans geven. En graag gedaan. Vind het leuk dat er hier wel interesse in iets controversieels als IF ontstaan is toch.

Was 200ml slagroom, 300ml volle melk en 3 scoops weightgainer geloof ik in de basis. Kun je uitbouwen door meer slagroom te pakken, meer melk, beide, meer gainer, mct olie, vezels toevoegen door gebroken lijnzaad erin te donderen, je kunt het helemaal zelf bepalen.
          Kcal berekenen moet je even zelf doen, is namelijk een behoorlijk verschil in de vetsamenstelling van slagroommerken, en in de gainers.

Hee, net de ingredienten gehaald, shakie gemaakt en nodige notities gemaakt. Kom echter op een enge verdeling uit:

Ingredienten:
          200mll slagroom
          400mll volle melk
          2 scheppen gainer

250mll slagroom
          400mll volle melk
          2 scheppen gainer

resultaat: 45g eiw, 104.45g koolhydraten, 112.9g vet en totaal 1570 cals
          Beetje teveel vet lol? Ik kreeg trouwens wel last van mijn buik als een malle man!
          Last edited by jake22; 17-01-2009, 15:31.

Comment

4) Ja, heb het zelf geprobeerd en ben er zelfs nu nog mee bezig. Ik vind het ideaal, en voel me er top bij. Ik heb dus zelf avondeten, liter melk + chocolade reep (86% cacao)+noodles, halve liter slagroom. Ongeveer. Soms twee liter volle melk per dag, soms 1. Soms nog een extra maaltijd van wat eieren en brood ofzo, maar dit is de basis.
            Zo dus:
            1) Avondeten rond 6
            2) liter melk + choco + noodles een uur of 3 later
            3) halve liter slagroom een uur of 3 later

of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik heb ff snel 2 schemaa'tjes in elkaar geflanst op dit idee gebaseerd. Staan in de voedingssectie ter discussie
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Zo dus:
                1) Avondeten rond 6
                2) liter melk + choco + noodles een uur of 3 later
                3) halve liter slagroom een uur of 3 later

of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen

Noodles op 2. Verder klopt hij wel ja. Vaak dus nog een liter volle melk er tussenin/direct na het avondeten.

sigpic

Comment

Ideaal man. Wat een gruwelijk verschil moet dit zijn vergeleken met je vorige schema's van 6-8x per dag eten! Is het echt zo relaxt of is het eigenlijk te mooi om waard te zijn en valt het echt vies tegen?

Comment

Ik vind het top. Maar nogmaals, het is persoonlijk, en er is niet een pro (behalve die onder begeleiding van Lyle dan) die er in gelooft. Vandaag nog wat mensen aan hun verstand proberen te brengen, had net zo goed mijn hersenen tegen de muur aan kunnen knallen. Volkomen nutteloos. Wel pittige discussie.

sigpic

Comment

Ik vind het top. Maar nogmaals, het is persoonlijk, en er is niet een pro (behalve die onder begeleiding van Lyle dan) die er in gelooft. Vandaag nog wat mensen aan hun verstand proberen te brengen, had net zo goed mijn hersenen tegen de muur aan kunnen knallen. Volkomen nutteloos. Wel pittige discussie.
                      If you don't mind me asking, wat waren de de punten van de tegenpartij om het niet te doen?

Comment

Trainen op nuchtere maag gaf spierafbraak. Cardio op nuchtere maag niet.

*Hoest hoest*. Verloren zaak. Lichaam is complexer dan dat, anders was ik al lang gruwelijk afgevallen.

sigpic

Comment

Lichaam is complexer dan dat, anders was ik al lang gruwelijk afgevallen.
                          Wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ben jij het levende bewijs van, he gabber.

sigpic

Comment

Ben jij het levende bewijs van, he gabber.
                              Zorg jij nou maar dat je iets hebt bereikt aan training over de komende maanden, anders veeg ik straks alsnog de vloer met je aan ondanks een half jaar niet kunnen trainen Overigens wel chill dat je met die pro's hebt getrained VomitralIx
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Heheh, ja echt gaaf. Bedoel, toen wij met Mark trainden, was geen echt geen mietjes training. Maar dit is toch echt gewoon een klasse hoger, dat geloof je niet tot je mee doet. Volkomen masochistische mafketel ben je als je daaraan mee doet, dus ik heb me best geamuseerd.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X