lichaamsopname

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ jake: luie mens

Bij recepten, 9de topic: http://forum.bodynet.nl/recepten/290...jtshakeje.html
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Heheh, ja echt gaaf. Bedoel, toen wij met Mark trainden, was geen echt geen mietjes training..
      Ik zal dat als een complimentje zien hahaha
      Maar je hebt volkomen gelijk! Trainen met een wedstrijdbodybuilder is helemaal anders. Ik ben het met je eens dat de benaming "masochisme" volkomen op zijn plaats is! Ik heb het zelf namelijk ook mee gemaakt een jaartje geleden. Geen bekende pro overigens, maar je hebt hem bij mij in de gym wel eens op die foto's achterin bij het bankdrukken gezien (de enige wedstrijdbodybuilder bij mij in de gym). Die gast traint pas zwaar en intensief! Ik heb er een keertje van mogen proeven, maar ik denk dat ik het bij mijn eigen schema houd, dat is mij zwaar genoeg pfff!
      Maar tof dat je zo'n gave dag gehad hebt kerel!

@ ErikV

hey aars! Wordt eens gauw beter zodat we weer kunnen trainen!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja, is echt anders. Trainde met Chris K, deze gozer:

Echt een beest. En een hele aardige vent.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ GeneralIx
          Dat ziet er idd indrukwekkend uit.
          Je zult er hoogstwaarschijnlijk weer veel van geleerd hebben
          Ben benieuwd of je mij wat nieuwe dingen kunt leren als we weer es gaan trainen. De eerstvolgende trainingsessie staat al gereserveerd voor ome Fallus in zijn homegym
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb zeker weer wat opgestoken, en mijn respect voor de pro's is echt alleen maar gestegen.

En die foto doet Chris geen recht eigenlijk, in het echt is hij groter.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X