voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

leeftijd: 17
    gewicht: 63
    lengte: 180
    vetpercentage: 7%
    ik train 3 a 4 per week

eetschema.xls

alvast bedankt voor tips

eetschema.xls

dit is de goede

Comment

lees de sticky's maak een niew schema en zet ''m eropnieuw op want er zitten veel foute dingen in.
      (niet verwachten dat iemand hem voor je verandert) dus zelf doen.
      voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by might ass well View Post
        lees de sticky's maak een niew schema en zet ''m eropnieuw op want er zitten veel foute dingen in.
        (niet verwachten dat iemand hem voor je verandert) dus zelf doen.
        En waarom niet? Kleine tips geven is nooit slecht

Om te beginnen wil ik eerst opmerken dat cutten met 7% bf en 63kg NIET goed is. Probeer eerst wat massa te winnen, goed gaan bulken dus!!

Nu de slechte dingen in je schema

1 yohurt en optimel schrappen. Eierkoek der ook uit en mandarijn verplaatsen naar ontbijt.

Banaan enkel na trainen eten en kwark vervangen door een snel eiwit, whey dus.

De maaltijd om 19u30 is een ramp, daar is dus niks goed aan

Maaltijd van 22u is dan weer ok

Dan nog: Energie input zoals je zelf zo mooit zegt is 2400, jij zit aan 2900.. Zie je de fout
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

@TS Ik snap je doel niet. Bovenin je schema staat energie input tijdens cut... Dat doet vermoeden dat je wilt cutten...Maar vervolgens bereken je de hoeveelheid kh, ew en vetten aan de hand van je behoefte van 3000 kcal. Ik nie snap nie...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Sancho View Post
            En waarom niet? Kleine tips geven is nooit slecht

Om te beginnen wil ik eerst opmerken dat cutten met 7% bf en 63kg NIET goed is. Probeer eerst wat massa te winnen, goed gaan bulken dus!!

Nu de slechte dingen in je schema

1 yohurt en optimel schrappen. Eierkoek der ook uit en mandarijn verplaatsen naar ontbijt.

Banaan enkel na trainen eten en kwark vervangen door een snel eiwit, whey dus.

De maaltijd om 19u30 is een ramp, daar is dus niks goed aan

Maaltijd van 22u is dan weer ok

Dan nog: Energie input zoals je zelf zo mooit zegt is 2400, jij zit aan 2900.. Zie je de fout
            ja je hebt gelijk ben zelf ook altijd blij met de tips maar ik heb soms het idee dat mensen zomaar een schema'tje maken en dan verwachten dat de mensen hier het wel goedtrekken terwijl als je hier eerst goed rond gaat lezen dan weet je gewoon dat eierkoeken,optimel,en yoghurt enz niet in je schema horenen en welke gezonde voedingsmiddelen je wel moet gebruiken.
            en het is wel veel tel en schuif werk maar dan heb je erook je best voor gedaan om hulp te vragen vind ik
            voer eendjes,geen oorlog

Comment

Al plaatsen ze hier een schema om een schema te hebben, ze krijgen de tips en dan doen ze er mee wat ze willen. Doen ze er niks mee, dan krijgen ze ook geen hulp meer
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

dat cut gebeuren moet je niet naar kijken, ik had z'n standaard blanco ding gebruikt waar dit in stond en vergeten weg te halen

thanks for tips zal het verwerken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X