Beste,
Dit is het voedingsschema dat ik op dit moment gebruikt. Gelieve, indien nodig advies of enkele bijsturingen te geven.
Mijn doel: Massa/BF verlagen (recompen)
Schema:
Pre-ontbijt= Whey Proteinshake met 250ml magere melk op nuchtere maag
Ontbijt= 2 repen Weetabix/30g Rozijnen/1 kiwi/magere melk, 1 glas water, 1 glas fruitsap
Tussendoor 1= 250ml magere yoghurt + Fitness Chocolat Puur reep (91 kCal,7g suiker,1.6g vet)
Lunch= verschillend, enkele voorbeelden: 2 dubbele volkoren boterhammen met halverine, 1 x mager vlees en 1x mager kaasbeleg, wat rauwkost en 1 beker karnemelk
Tussendoor 2= 3 schellen rosbief + 1 sinaasappel of handvol ongezouten Cashewnoten/amandelen en 2 eetlepels pindakaas
Pre-workout= 4 capsules NO-Booster
Workout= voldoende water
Kort na Workout= 4 capsules NO Booster met 20 min later Whey Proteinshake met magere melk
Opmerking!! Pre-workout, workout en kort na workout is enkel 3 keer per week, niet dagelijks!!!
Avondmaal= Vetlage maaltijden, voldoende groenten, 1x vette vis/week,1x pasta/week, 1x junkdag/week, Kipfilet, Nasi, ....
Tussendoor 3= 250ml magere yoghurt, 2 volkoren knäckebröd met Cottoncheese
Voor het slapen= Whey Proteinshake met magere melk.
Bijkomende opmerkingen:
Ik drink geen bier/ max 3 glazen longdrink in het weekend
Ik drink min 2 liter water per dag
Eet geen snoep
En ik probeer voldoende nachtrust te hebben.
Zo dit was het, hopelijk kunnen jullie advies geven. Ik hoop dat ik niets verkeerd gepost heb.
Groetjes
Dit is het voedingsschema dat ik op dit moment gebruikt. Gelieve, indien nodig advies of enkele bijsturingen te geven.
Mijn doel: Massa/BF verlagen (recompen)
Schema:
Pre-ontbijt= Whey Proteinshake met 250ml magere melk op nuchtere maag
Ontbijt= 2 repen Weetabix/30g Rozijnen/1 kiwi/magere melk, 1 glas water, 1 glas fruitsap
Tussendoor 1= 250ml magere yoghurt + Fitness Chocolat Puur reep (91 kCal,7g suiker,1.6g vet)
Lunch= verschillend, enkele voorbeelden: 2 dubbele volkoren boterhammen met halverine, 1 x mager vlees en 1x mager kaasbeleg, wat rauwkost en 1 beker karnemelk
Tussendoor 2= 3 schellen rosbief + 1 sinaasappel of handvol ongezouten Cashewnoten/amandelen en 2 eetlepels pindakaas
Pre-workout= 4 capsules NO-Booster
Workout= voldoende water
Kort na Workout= 4 capsules NO Booster met 20 min later Whey Proteinshake met magere melk
Opmerking!! Pre-workout, workout en kort na workout is enkel 3 keer per week, niet dagelijks!!!
Avondmaal= Vetlage maaltijden, voldoende groenten, 1x vette vis/week,1x pasta/week, 1x junkdag/week, Kipfilet, Nasi, ....
Tussendoor 3= 250ml magere yoghurt, 2 volkoren knäckebröd met Cottoncheese
Voor het slapen= Whey Proteinshake met magere melk.
Bijkomende opmerkingen:
Ik drink geen bier/ max 3 glazen longdrink in het weekend
Ik drink min 2 liter water per dag
Eet geen snoep
En ik probeer voldoende nachtrust te hebben.
Zo dit was het, hopelijk kunnen jullie advies geven. Ik hoop dat ik niets verkeerd gepost heb.
Groetjes
Comment