Mijn voedingsschema voor vandaag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema voor vandaag

Ik heb voor vandaag (trainingsdag) even een voedingschema in elkaar gedraaid om dit te proberen.

Ik vind het zowel lekker als dat ik denk dat het wel redelijk gezond is. er zitten natuurlijk minder schone dingen tussen..

Wat denken jullie ervan?

(De honing die er elke keer op staat is door mijn groene thee-tje)
    Attached Files
    "The only thing worse than failing is not trying."

Vind het maar niks...

bonen in tomatesaus... als ontbijt :/ Tussendoortjes zijn niet goed, der zitten geen eiwitten bij. Luch is geen lunch, moet veel beter

Dus terug naar de tekentafel
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Prima doen we dat haha

Bedankt voor je advies

Maar ik dacht juist dat witte bonen in tomaten saus wel ok waren omdat er per 100 gram nog geen halve gram vet ofzo in zit.. en het zijn langzame koolhydraten.. dan kan mijn lichaam weer ffies vooruit..

Comment

Vet eten, maakt je niet vet... In tegendeel je hebt vet NODIG zo een 65gr ongeveer..

Bij het ontbijt neem je beter vlugge kh (en eiwitten), om je lichaam uit de katabole toestand te halen. En daarna een maaltijd met trage kh en ew.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Vet eten, maakt je niet vet... In tegendeel je hebt vet NODIG zo een 65gr ongeveer..

Bij het ontbijt neem je beter vlugge kh (en eiwitten), om je lichaam uit de katabole toestand te halen. En daarna een maaltijd met trage kh en ew.
          Kijk van dit soort informatie word ik wijzer! Dankje!

Comment

Originally posted by Cidious View Post
            Kijk van dit soort informatie word ik wijzer! Dankje!
            Daarvoor zijn we hier No prob

Comment

Originally posted by Sancho View Post
              Afgaande op een persoon die 2500kcal consumeert: 110 gram zelfs.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb savonds nog wat meer gemengde nootjes (amandelen, hazelnoten enz..) gegeten om nog wat goede vetten binnen te krijgen.

Maar even over de Witte bonen in tomaten saus.. dit zijn langzame koolhydraten. aangezien ik echt gek ben op die dingen, is het niet slim om die dingen savonds te eten voor het slapen gaan? zodat mijn lichaam zolang mogelijk uit de katabole toestand te houden? Of krijgt je lichaam dan niet de juiste rust? ik weet dat je iig voor het slapen gaan geen snelle koolhydraten moet nemen want dan lig je kneiter strak in bed hehe

tis maar een vraagje hoor ik tast voornamelijk nog in het donker..

Comment

het grootste deel van koolhydraten uit bonen bestaat uit vezels, net als bij de meeste (groene) groenten. Dit betekent dus dat ze langzaam verteren, weinig kal leveren en in de meeste gevallen ook nog energie kosten om te verbranden. Hoewel het niet verstandig is koolhydraten te eten voor het slapengaan is het eten van groenten en bonen zo slecht nog niet. Ik ben van mening dat je deze bron van koolhydraten gewoon kunt eten voor je gaat slapen. Ze bevatten ook nog wat extra eiwitten van een niet al te slechte kwaliteit als bonus.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Dat is heel mooi want ik heb gister avond laat jullie reactie niet afgewacht en een halve pot met witte bonen in tomaten saus leeggegeten :P

Comment

Oh en als ik smorgens opsta is het eerste dat ik naar binnen werk een kop thee met honing, zou het slim zijn om hier een extra schep honing bij in te doen om mijn lichaam zo snel mogelijk uit zijn katabole toestant te krijgen? Honing bevat tenslotte razendsnelle koolhydraten..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X