Biertje in het weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biertje in het weekend

He jongens...
    Ik wou graag even weten of je nou af en toe is een biertje kan nemen in het weekend en wat eventueel de nadelen/gevolgen en van zijn

Groetjes alvast bedankt

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...8-alcohol.html

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...hardlopen.html

en een bonus: http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...r-vrouwen.html

Zoek functie
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Zover ik weet zorgt alcohol ervoor dat je testosteron tijdelijk lager wordt en je maakt een stofje aan dat spiermassa kilt.

Maar dit moet je denk ik niet zo heel serieus opvatten, afentoe een biertje zal niet heel veel kwaad kunnen denk ik.
      Al doe ik het zelf NOOIT

Comment

Echte mannen drinken port, whisky, vodka, rum...geen sloo****************er

Af en toe een glaasje kan geen kwaad, maar met mate. Dus geen hele flessen per avond. Zelf drink ik nauwelijks meer sterke drink. Voegt niks toe.

Comment

Geniet maar met mate
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Echte mannen drinken port, whisky, vodka, rum...geen sloo****************er

Af en toe een glaasje kan geen kwaad, maar met mate. Dus geen hele flessen per avond. Zelf drink ik nauwelijks meer sterke drink. Voegt niks toe.
            We weten allemaal wel waar Heiniken vandaan komt... Maar er bestaan ook goeie bieren
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Nee. Er bestaan geen goede bieren.
              Enige verschil in sloo****************er is dat in de 1 wat meer eenden gescheten hebben dan in de ander

Comment

Enige verschil in sloo****************er is dat in de 1 wat meer eenden gescheten hebben dan in de ander
                Whahaha

Comment

geniaal topic met dat krantenknipsel erin

Comment

Nooit Belgische of Duitse bieren gedronken luid de conclusie. En dus weet je niet waar je over praat. Nederlandse bieren zijn sowieso chemische rommel, dus geen enkel vergelijkbaar materiaal met superieure buitenlandse bieren!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      geniaal topic met dat krantenknipsel erin
                      haha ja vet man!
                      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Van alcohol zelf verdik je niet. Maar het is wel zo dat wanneer je alcohol drinkt je lever dit als een chemische onbekende stof ziet. Uw lichaam zal dus de verbranding stopzetten om zo het alcohol zo snel mogelijk uit uw lichaam te verwerken. Geen verbranding= ophoping van vet

PS: Maes (belgisch bier) wordt overgenomen door Heiniken= Game over Maes Pils
                        lengt: 1m83 gewicht: 87kg vetpercentage:17.1%

Comment

een biertje moet kunnen, geen sloten.....
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Drink zelf meestal wel een beetje in het weekend kan best is mijn meining
                            Ben soms ook nog wel eens goed lam in het weekend ben dan ook nog maar negentien en ga met de zomer naar Malgat de mar dus daar zal ik ook nog wel een kater krijgen maar let er wel veel meer op dan vroegerToen ging der van alles in en dan ook nog eens s'avond eten

Comment

het is wat jezelf wilt rob. ben zelf inmiddels zover dat ik niet meer dan 3-4 biertjes op een avond drink.. en daar zal 2 weken chersonissos niet veel aan veranderen behalve dat het dan elke avond is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X