Biertje in het weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

alcohol heeft wel degelijk invloed op je spierontwikkelling.
    drink zelf graag een biertje , train intensief maar resultaat is niet wat je wil.
    Maar ja je bent een bourgondiƫr of niet.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Nooit Belgische of Duitse bieren gedronken luid de conclusie. En dus weet je niet waar je over praat. Nederlandse bieren zijn sowieso chemische rommel, dus geen enkel vergelijkbaar materiaal met superieure buitenlandse bieren!
      AMEN
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        AMEN
        Tja...ik ben Tilburger (en van oorsprong Goirlenaar) dus sta zowat met een been over de Belgische grens
        I know where the food and the drinks are best!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Tja...ik ben Tilburger (en van oorsprong Goirlenaar) dus sta zowat met een been over de Belgische grens
          I know where the food and the drinks are best!
          Hehe, over de drank weet ik het wel, maar van alle dingen die ik sinds kort heb leren eten zijn de meeste toch van bij jullie

Comment

Nooit Belgische of Duitse bieren gedronken luid de conclusie. En dus weet je niet waar je over praat. Nederlandse bieren zijn sowieso chemische rommel, dus geen enkel vergelijkbaar materiaal met superieure buitenlandse bieren!
            Ik heb zo'n beetje elk biertje geprobeerd. Ook franse trapist en andere zooi op aanraden van mensen. Conclusie. Er bestaan geen fatsoenlijke biertjes.

Comment

Ik heb persoonlijk helemaal geen smaakpapillen die om bier vragen om het zo te stellen, maar moet toegeven als je in Duitsland bent en daar plaatselijke bieren kunt proeven daar zitten wel eens hier en daar een lekker biertje tussen, dus tja Falsyr ik ga met de rest mee en je hebt gewoon niet genoeg geproeft. Vorig jaar Kƶlsch in hartje zomer op en dat was genieten, terwijl ik normaal helemaal niet van bier houd
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ach denk maar zo...zolang het niet a la engeland is

Daar worden ze al dronken van de hoeveelheid schuim dat ze weg drinken

Comment

Kwestie van smaak.. zelf drink ik het liefst Hertog Jan (als het om bier gaat). Grolsch uit tap valt me iig altijd kats verkeerd dus dat sla ik liever over.

Maarja, paar biertjes op een vrijdag/zaterdagavond, dan is het voor mij wel prima.. zo af en toe uitzonderingen natuurlijk. Moet kunnen toch.

Comment

@ Tums

Geef mij maar primus Haagth Heerlijk bier!

@ Falstyr

Je bent gewoon geen bierdrinker

@ sancho

Brabanders en Vlamingen staan er anders om bekend dat het fijnproevers en bourgondiers zijn!

Comment

@ sancho

Brabanders en Vlamingen staan er anders om bekend dat het fijnproevers en bourgondiers zijn!
                      das waar Heb in mn kelder een bak West Vleteren staan, mmmm thats goooood. Alleen jammer dat het zo moeilijk te verkrijgen is

Comment

dat Heineken sloo****************er is anders best goed te drinken. Zal inderdaad niet goed zijn als je telkens weer die hele sloot leeg drinkt...

met het zonnetje een Corona met citroentje.

jammie!

Comment

op zijn tijd een glaasje moet kunnen vind ik

ben zelf niet een echte drinker, maar vind het wel kunnen op zijn tijd
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by arjanvanmeer View Post
                            dat Heineken sloo****************er is anders best goed te drinken. Zal inderdaad niet goed zijn als je telkens weer die hele sloot leeg drinkt...

met het zonnetje een Corona met citroentje.

jammie!

das echt zo zuur.. je gaat toch geen citroen in bier doen.. ook al is het een tequila flavored bier.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              das echt zo zuur.. je gaat toch geen citroen in bier doen.. ook al is het een tequila flavored bier.
                              Wat ben je toch weer heerlijk bekrompen Reinier....

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                Een corona zonder limoen (geen citroen...) is echt veeel minder lekkerder dan met limoen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X