Biertje in het weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Paar pilsjes moeten kunnen, vooral in combinatie met gezelligheid. Dit verlaagd je cortisol niveau.

Maar als ik er zaterdag teveel op heb en dat gebeurd helaas elk weekend hehe voetbal en de derde helft. Dan druk ik met bankdrukken de volgende dag kilo of 10 minder en kan geen balans houden. me eetlust vergaat ook en dat is nog erger. Daardoor eet ik veel te weinig op zondag. Dit vergroot nog eens het effect van alcohol.

Alcohol en presteren gaat volgens mij niet samen.

Comment

Een desperados met stukje limoen doet het ook altijd goed in de zomer.
      Of anders een trappistje met

Biertje op z'n tijd moet kunnen. Maar dan niet met de insteek ZUIPEN!!
      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Een corona zonder limoen (geen citroen...) is echt veeel minder lekkerder dan met limoen
        owja limoen was het:P. heb alweer zin in de zomer lekker terrasje zitten : babes kijken
        Last edited by Beachboy; 09-04-2009, 11:31.

Comment

Originally posted by duncan83 View Post
          Paar pilsjes moeten kunnen [...] Dit verlaagd je cortisol niveau.
          Heb je hier ook een studie van?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Cortisol is het stresshormoon.

Cortisol wordt soms het stresshormoon genoemd omdat het vrijkomt bij elke vorm van stress, zowel fysiek als psychologisch. Het zorgt ervoor dat bepaalde eiwitten in spieren worden afgebroken waarbij glucose (energie) vrijkomt. Deze energie wordt gebruikt om het lichaam weer terug te brengen in homeostase; op het moment van stress komt adrenaline en noradrenaline vrij om het lichaam alerter te maken en klaar om te vechten/vluchten. Cortisol zorgt ervoor dat dit verlies van energie weer wordt gecompenseerd.

waarschijnlijk doelt duncan83 er dus op dat een paar biertjes in combinatie met gezelligheid cortisol verlagend zou kunnen zijn doordat er minder stress is. Of dit ook zo is weet ik niet.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

het is bewezen dat cortisol de vijand van testosteron is. het is ook bewezen dat stress cortisol produceert en testosteron niveaus doet zakken.
              En TEVENS is het ook bewezen dat alcohol je testosteronwaardes ook doet zakken!

Met andere woorden, wat een bullshit stelling!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Het paasweekend moest ik werken in de horeca dus slecht eten en voornamelijk veel alcohol.. Nou ik heb het vandaag geweten hoor in de sportschool

Comment

Dat alcohol/bier slecht is voor je dat weet iedereen wel maar het sociale gegeven is toch ook belangrijk,niet? Alles met mate zou ik zo zeggen?!

Comment

Allemaal leuk en aardig zonder wetenschappelijke onderbouwingen
                    Allemaal bs dus

Comment

Wat is bullshit volgens jou?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Echte mannen drinken port, whisky, vodka, rum...geen sloo****************er

Af en toe een glaasje kan geen kwaad, maar met mate. Dus geen hele flessen per avond. Zelf drink ik nauwelijks meer sterke drink. Voegt niks toe.

Echte mannen drinker bier,
                        ouwe lullen drinken port, whisky, vodka, rum...geen bier.
                        If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

goede discussie, over echte mannen...

Comment

Goh..mijn broer drinkt geen druppel alcolhol. Is hij nu geen echte man?
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Goh..mijn broer drinkt geen druppel alcolhol. Is hij nu geen echte man?

Nee, hij is wel degelijk een echte man. Zou hij wel alcohol drinken, maar dan geen bier... dan zou het geen echte man zijn.LOL
                              If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Wat is bullshit volgens jou?
                                Dat alcohol zo gigantisch je test naar beneej haald.
                                Teminste zo word het neer gezet.

Ik wil datook pas geloven als er echte wetenschapelijke bewijzen van zijn
                                getest op mensen anders is het bs

Dat ih slechtis in grote hoeveelheden geloof ik graag want ik weet
                                hoeziek je ervan kan worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X