Vragen m.b.t. voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen m.b.t. voedingsschema

Hallo,

Ik heb een voedingsschema proberen op te stellen, maar het wil niet helemaal lukken. Ik krijg volgens mij genoeg eiwitten binnen, vetten ook wel volgens mij. Van de KH ben ik niet helemaal zeker, maar ik ben wel zeker dat ik te weinig kcal binnenkrijg.

Volgens de voedingsbehoefte zou ik 2677 kcal binnen moeten krijgen, maar als ik deze ga verhogen dan gaan de eiwitten, kh en vetten ook omhoog. Nu is mijn vraag welke moet er dan verhoogd worden?

Mijn voedingsschema:
    Voeding 1.xls

Alvast bedankt,
    Spavolius

Wat zijn je stats en wat is je doel? aankomen? want dan kun je wel wat extra vet binnenkrijgen en later eraf trainen. Dan kun je makkelijk rijst en pindakaas in je schema stopppen.

Comment

Ik neem aan dat je voor een cut wil gaan?
      je gaat wel erg fors naar beneden dan in behoefte mijns inziens 630, is niet niks, ik zou zeker beginnen op 2400 en rustig aan per week of 2 weken 100 Kcal terugschroeven tot je 500-550 onder je behoefte zit anders scheur je ineens van de honger. en dat kan niet de bedoeling zijn toch ?
      "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Plaats eerst eens je stats enzo Dan kunnen we verder zien.
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Mijn stats:
          191 cm
          77 kg
          11/12 bf

Ik wil clean bulken, maar ik haal de kcal niet.

Comment

brood verhogen, kipfilet verhogen, nootjes ook bij de kwark eten.

Desnoods een mass-gainer aanschaffen... Hier kun je ook kcal uithalen: http://forum.bodynet.nl/recepten/290...jtshakeje.html
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X