Cutschema (1,93m en 99kg, bf 23%)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutschema (1,93m en 99kg, bf 23%)

Dag Mensen,

Zag deze sectie van het forum. Benieuwd wat jullie van me voedingschema vinden. Doel is cutten.

1,93 lang en weeg 99kg. Bodyfat zo'n 23% (gemeten door nek/middel omtrek, gewicht en lengte).

Vreet me voor me gevoel helemaal zielig en dan kom ik nog onder me voedingsbehoefte uit zodat ik aan het cutten ben.

Graag jullie reacties!
    Attached Files
    Last edited by Pinada; 06-04-2009, 17:57.

Wanneer train je? Echt om 20u? Of vergeten aan te passen

Dan weet ik niet als het nut heeft om creatine 2x daags te nemen? Die soepgroenten vind ik ook maar iets raar

Voor de rest niet slecht, alleen misschien wat verlagen in kh om de kcal wat te laten zakken.

Edit: Er zitten fouten in je schema; vb: 100gr brood = 208 kcal staat er in. Als je de kcal zelf uitrekent kom je aan 171.
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

@TS Ik heb je bericht even aangepast zodat de juiste info in de juiste sectie staat (ik heb hier dus je trainingsschema weggehaald en deze in je topic in trainingsschema's gezet). Bijbehorend bericht van Sancho ook verplaatst.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Sancho

Hehe inderdaad vergeten aan te passen. al veranderd. Creatine Ethyl Ester neem ik zoals voor geschreven. Dus met trainen voor en na trainen (inderdaad foutje in schema) en op niet trainingsdagen bij ontbijt en avondeten.

Ja die soepgroenten zijn eigenlijk van die wokgroenten. Zag ik er zo snel niet tussen staan. hehe.

Die fouten ga ik ff zoeken, schema van internet geplukt dus verwachtte dat dit goed was .

Minder KH zeg je. Wat minder sneeen brood of wellicht minder rijst? Voor wat kan ik dat vervangen, misschien gekookte eieren?

Iedergeval bedankt voor je reactie!
        Attached Files

Comment

En doe je iets van training ofzo? Wanneer is het dan wel

Brood bij maaltijd 1, doe je daar niks op van beleg?
          10.00 1 stuk fruit nemen ipv 3, hier bespaar je al kh op
          16.00 studentenhaver weglaten. Vetten mogen ook wel iets lager, dus bijdeze

De totale kcal mag wel pak lager, je hebt nu 3018 en je moet rond de 2900 zitten Maar breng die aanpassingen al eens aan en we kijken dan nog eens
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

haha nee ik eet me gewoon zielig .

Zit nu op het 5x5 stronglift schema. (dus per week A,B,A en dan weer B,A,B)

A
            Squat 5x5
            Bench Press 5x5
            Inverted Row 3xF
            Push-ups 3xF
            Reverse Crunch 3x12

B
            Squat 5x5
            Overhead Press 5x5
            Deadlift 1x5
            Pull-ups/Chin-ups 3xF
            Prone Bridges 3x30sec

Wil hierna 50min cardio doen op de crosstrainert

heb de aanpassingen gedaan

laatste keer kwark pak ik wel met studentenhaver, toch beetje die vetten. Was idd beleg vergeten bij ontbijt.

Top dat je me ff helpt! Best lastig, maar zie er zeker de waarde van in!
            Attached Files

Comment

Studentenhaver? Daar zitten toch ook rozijnen bij (afhankelijk van welke soort bestaat het grootste deel uit rozijnen zelfs)? Dat zijn dan weer suikers die je voor het slapen gaan best kunt missen...

En 50 min cardio? Waarom ga je niet HIIT doen?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hmmz,

kwark dus neutraal houden? Mag er dan wel iets van siroop in ofzo (veel suikers :<). als ik 1000gram kwak per dag moet wegscheppen :P.

Ja ik ga voor die cardio omdat ik die direct achter me training kan doen. HIIT zal ik eerder buiten moeten doen, sprint interval bijv.

Misschien heb je wel een punt en moet ik me cardio laten vallen en doe ik in plaats daarvan 2x per week HIIT. Of mag ik deze ook combineren? Wel wat moeilijker om op een crosstrainer te intervallen, ja die slappe programma's .

Comment

Originally posted by arjanvanmeer View Post
                  hmmz,

kwark dus neutraal houden? Mag er dan wel iets van siroop in ofzo (veel suikers :<). als ik 1000gram kwak per dag moet wegscheppen :P.
                  Ik had het alleen over de rozijnen in studentenhaver, niet over de noten. Noten kunnen best in de kwark voor het slapen gaan.

Originally posted by arjanvanmeer View Post
                  Ja ik ga voor die cardio omdat ik die direct achter me training kan doen. HIIT zal ik eerder buiten moeten doen, sprint interval bijv.

Misschien heb je wel een punt en moet ik me cardio laten vallen en doe ik in plaats daarvan 2x per week HIIT. Of mag ik deze ook combineren? Wel wat moeilijker om op een crosstrainer te intervallen, ja die slappe programma's .

Ik HIIT ook op een crosstrainer, lukt best... Ziet er hooguit wat idioot uit, maar ja, who cares...

Comment

Ja die rozijnen kwamen toch al me strot uit, heb die elite haver van de AH, dus opzich wel een goede nootverhouding!

Ik HIIT ook op een crosstrainer, lukt best... Ziet er hooguit wat idioot uit, maar ja, who cares...
                    Hoe pak jij dat aan dan

Comment

Nou euhm... Ik ga op de crosstrainer staan, druk op quick start, stel een level in... Kies verder geen programma of zo... En dan ga ik een x aantal seconden rustig crosstrainen en daarna een x aantal seconden als een idioot crosstrainen... En dan weer een x aantal seconden rustig... Etcetera... Zijn gelukkig stevige crosstrainers dus ze trillen niet uit elkaar

Comment

sterk concept, haha . Ik ga het gewoon is proberen

Bedankt!

Comment

Wil het ook nog wel eens op de roeier doen... Ik vind rennen gewoon überkut als het niet achter een bal aan is

Comment

weet er alles van, ging op de loopband staan en had mezelf voorgenomen 25 minuutjes te klappen op stand 12. In het begin dacht ik ow is dit het, maar dat kreng ging steeds sneller en sneller. Na 5 minuten op de knop gedrukt en op de crossert gesprongen.

Lopen op een loopband is zwaar K*T!

Comment

Op crosstrainer is leuk om af te wisselen met vooruit en achteruit. Achteruit brand je meer quads/kuiten. Voelt goed. Ik wissel het af met 2mins voor uit en 1min achteruit op een lichtere stand. En dan gooi ik op beide standen 2 levels er bij. Begin op 8 en eindig ergens rond de 18 ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X