Eerste schema, Huhh.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste schema, Huhh.

Yo, heb vandaag mijn eerste schema een beetje in elkaar proberen steken en ik hoop dat het niet te lachwekkend is .

In ieder geval.. Ben 21j, ik weeg momenteel 76kg met een % van rond de 10 - 12 vermoed ik (ik weet het niet precies).

En ben werkloos maar ik hou me wel bezig in de tuin enzo overdag .

Ik weet dat ik nogal hoog in de eiwitten zit maar ik sta zeker open voor suggesties en ik popel om bij te leren .

Grtz Huhh.

PS: ik zou het wel leuk vinden als je "commentaar" hebt, dat je dan eventueel wel een suggestie doet van hoe het wel zou moeten..
    Alvast bedankt om te lezen

Here goes..
    Eerste eetschema.xls

Wat is je doel?

-eerste maaltijd geen kwark, vertraagd de whey.
    -eiwitten uit brood niet meetellen voor de spieropbouwende eiwitten( wel de kcal meetellen)
    -wat is petit dejeuner, ziet eruit als iets met veel loze suikers
    - bambix voor en na het trainen kan weg, een uur voor het trainen( denk dus avondmaaltijd) complexe carbs eten, voor het trainen amino's of whey en na het trainen whey en een banaan( of dextrose ook goed)
    - banaan weglaten in maaltijd uur na het trainen

en iets wat ik niet klein kan zeggen: JE HEBT VEEL TE WEINIG VETTEN!!!!!
    gooi er pindakaas in nootjes, avocado, eieren(incl dooier!)
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Petit dejeuner is volgens mij ook zoete meuk. De eerste opzet van het schema is "aardig" te noemen, maar je moet er nog heel wat aan bijschaven. Als je van zoet houd pak dan liever fruit, en neem het op tijden dat je er ook daadwerkelijk wat aan hebt, zoals s'morgens bij het ontbijt en je ochtendtussendoortje en als preworkout.
      Kwark is een langzaam eiwit dat je moet gebruiken als je lang zonder voedsel zit (meer dan 5 uur) zoals vlak voor het slapen gaan of als je op reis bent.
      Whey is een snel eiwit voor s'morgens bij het ontwaken en vlak na de training.
      Lees eerst de stickies nog maar eens door en begin dan opnieuw met je schema!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Hierboven heb je al veel goeie tips, enige wat ik nog zou toevoegen is de banaan te vervangen voor ongezouten nootjes bij de kwark op het einde. Kh voor het slapen vermijd je best.
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          Wat is je doel?

-eerste maaltijd geen kwark, vertraagd de whey.
          -eiwitten uit brood niet meetellen voor de spieropbouwende eiwitten( wel de kcal meetellen)
          -wat is petit dejeuner, ziet eruit als iets met veel loze suikers
          - bambix voor en na het trainen kan weg, een uur voor het trainen( denk dus avondmaaltijd) complexe carbs eten, voor het trainen amino's of whey en na het trainen whey en een banaan( of dextrose ook goed)
          - banaan weglaten in maaltijd uur na het trainen

en iets wat ik niet klein kan zeggen: JE HEBT VEEL TE WEINIG VETTEN!!!!!
          gooi er pindakaas in nootjes, avocado, eieren(incl dooier!)
          -Ok de kwark is eruit smorgens

-de eiwitten tel ik niet meer mee

-petit dejeuner (betekent ontbijt in het Frans) is idd eigenlijk een ontbijtkoek, er zitten zowel snelle als trage suikers in die tot 4 uur meegaan..
          Stel je voor dat ik deze smorgens eet of er gewoonweg uitlaat?

-banaan doe ik er alsook uit na de training

Denk je dat het nadelen oplevert als ik die nutrix niet weglaat net voor de training? deze koolhydraten verteren idd traag maar zorgen tegen het einde van de training toch al voor toevoer of zie ik het verkeerd?

- Over die VETTEN: ik supplementeer wel met omega 3, 6 en 9 maar ik zal er zeker voor zorgen dat ik nog wat extra binnenhaal

Ik ga zeker de stickies nog verder doorlezen en verder aan dit schema werken
          En ik wil jullie al bedanken voor de goede raad!!

en ik heb de andere posts ook gelezen en zal daar zeker ook raad van opvolgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X