Tips voor juiste balans eten/sporten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De een is wat makkelijker dan de ander in wat mag en niet slim is, blijkbaar.
    Bedankt voor je reactie.

Ik weet niet of ik er het geld voor over heb.
    Wat levert het me op denk je?

Gaat het vetverlies er ook sneller mee...
    Het doel van dat spul is waarschijnlijk vooral het bouwen van spieren.
    Of beide tegelijk misschien wel?

Of is er weer een heel forum dat zich al hier aan wijdt.

Comment

Je hebt altijd marginale verschillen in opvatting over bepaalde zaken hoor, maar gezien zowel de rijstwafels als de eierkoek een hoge GI hebben en weinig vet, kunnen ze gewoon uitstekend na de training.

Ik denk dat die weishake het makkelijker maakt aan je eiwitten te komen, en wellicht je herstel wat verbeterd. En dat beïnvloedt weer je vetverlies.

Mocht je dat overigens niet willen, kun je ook gewoon een liter chocomel drinken na je trainingen. Je mag zelf weten welke, maar ik pak altijd volle.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Anne1980 View Post
        Bedankt voor je reactie Jordy!
        Eierkoeken en rijstwafels zal ik niet meer inkopen.
        Het lag nog in de kast.

Het heeft er mee ta maken dat ik vaak vooraf niet weet of ik ga sporten voor of na het avondeten. Hangt vaak van mijn vriend af enzo.
        Heb je een tip voor als ik tegen zessen thuis kom en besluit niet na maar voor het avondeten te gaan sporten.
        Ik heb toen die eierkoek en rijstwafel op, als energie voor het sporten zeg maar. Volgende keer beter een extra snee brood of beter een shake begrijp ik.

De aanschaf van Whey lijkt me voor mijn doel iet wat overdreven. Of denk je daar anders over?
        Voor het sporten heb je vooral baat aan een goede koolhydraatrijke maaltijd zodat je voldoende energie hebt om goed te kunnen sporten. Hierbij kan je denken aan een maaltijd met bijvoorbeeld, zilvervliesrijst, vlees en pasta's. Alleen in jou geval moet je dus opletten dat je niet al te veel koolhydraten tot je neem aangezien je wil afvallen.

Ik kan begrijpen dat je Whey niet aan zou willen schaffen het zijn inderdaad behoorlijk dure eiwitten. Perse nodig is het voor jou doel niet maar het helpt je wel aan je eiwitten te komen. Verder helpt het je wel goed te herstellen na de training, eigenlijk wat General dus ook al gezegd heeft. Het helpt je een beetje maar perse nodig is het niet.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Oke dan
          Houd het denk ik bij de chocomel na het sporten. Lijkt me heerlijk.

En hoe zit het met het aantal herhalingen bij krachttraining.
          Is iets minder zwaar en dan iets meer reps ook oke, zodat ik niet teveel andere spieren erbij ga betrekken zoals in mijn nek waar het nu wat hard aan voelt..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X