Wat nemen jullie bij je tonijn?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beetje mayo, beetje mojo, wat kappertjes, rood uitje of bosuitje
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Neem gewoon tonijn op olijfolie, dan ben je van het gezeik af smaakt 10x beter en geen KH
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

"Beetje mojo".
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          "Beetje mojo".

Met mojo wordt alles lekkerder
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik neem altijd de tonijn in olie... olie afgieten
            dan aanmaken met een versnippert uitje en klein beetje mayo erdoorheen
            en dan nog een snufke zout en paprikapoeder voor de smaak eroverheen doen

eet smakelijk !

Comment

Ik lepel het zo uit blik op. En dat is gewoon tonijn in water. Geen toevoegingen dus.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

vind de tonijn op water wel lekker maar het lekkerste is een beetje mayo,augurkje en tomaat erbij
                voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by Royke View Post
                  Ik neem altijd de tonijn in olie... olie afgieten
                  dan aanmaken met een versnippert uitje en klein beetje mayo erdoorheen
                  en dan nog een snufke zout en paprikapoeder voor de smaak eroverheen doen

eet smakelijk !
                  hoe jij het zo uitlegt klinkt het we erg lekker.. kga het proberen

Comment

Het is vaak wel droog ja. Ik doe er meestal een beetje peper bij maar verder niks
                    Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

200gr Tonijn op eigen nat, 1/2 kop tomaat, 3/4 kop avocado, 2 eetlepels light mayonaise, 1 eetlepel citroensap, wat lijzaad erbij gooien en alles goed door elkaar roeren! Eet dit tussen een volkoren broodje. Smaakt heel lekker.
                      lengt: 1m83 gewicht: 87kg vetpercentage:17.1%

Comment

Tonijn in water, mayonaise en een augurk dun gesneden er doorheen.
                        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Ik eet liever tonijn in water. Ik laat het altijd eerst even uitlekken in een vergiet en dan:

1. samen met beetje tomatenketchup op brood,

2. met tomatenketchup en ananasstukjes mixen, ook erg goed te eten.

Comment

in de blender, beetje water toevoegen.....en binnen 5 seconden is het binnen......

Comment

Originally posted by cojones View Post
                              in de blender, beetje water toevoegen.....en binnen 5 seconden is het binnen......
                              Gatverdamme! Da's net bejaardenvoer! Of heb je misschien een kunstgebit?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Gatverdamme! Da's net bejaardenvoer! Of heb je misschien een kunstgebit?

ach en ik dacht dat jij nergens vies van was?????

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X