Hoi, ik ben nieuw hier en heb een vraagje of dit voedingsschema gepast is voor mijn activiteit.
Ik ben 15jaar, 1.74m, 56kg en wil graag wat spieren opbouwen en afgetrainde buikspieren krijgen.
Activiteiten
- Maandag : Rust
- Dinsdag : Rust
- Woensdag : Spinning (45min), Buikspieren, Krachttraining (10min)
- Donderdag : Rust
- Vrijdag : Rust
- Zaterdag : Spinning (45min), Buikspieren, Krachttraining (10min)
- Zondag : Spinning (45min), Buikspieren, Krachttraning (10min)
Voedingsschema
8u - 9u : 80gr All bran vezel plus cornflakes, Banaan, Magere melk
10u 15 : Appel
12u - 13u : Middagmaal (warme maaltijd)
15u - 16u : Peer
17u : Kiwi, 20gr All bran vezel plus cornflakes of een sneetje brood
18u : Avondmaal (broodmaaltijd): 130gr volkoren brood, 1velletje rauwe ham(WW) met wat confituur op, 2velletjes kipfilet(WW)
20u - 21u : 20gr All bran vezel plus cornflakes en een beetje magere melk
Laat mij aub weten wat voor aanpassingen er moeten komen en of er nog meer info nodig is
Ik heb een tijdje een dieet gevolgd van Weight Watchers en daardoor zijn mijn spieren beginnen aftakelen, nu zijn mijn armen maar mager maar aan mijn buik zijn mijn buikspieren nog niet te zien. Weet soms iemand de reden waardoor mijn spieren aftakelen?
Ik ben 15jaar, 1.74m, 56kg en wil graag wat spieren opbouwen en afgetrainde buikspieren krijgen.
Activiteiten
- Maandag : Rust
- Dinsdag : Rust
- Woensdag : Spinning (45min), Buikspieren, Krachttraining (10min)
- Donderdag : Rust
- Vrijdag : Rust
- Zaterdag : Spinning (45min), Buikspieren, Krachttraining (10min)
- Zondag : Spinning (45min), Buikspieren, Krachttraning (10min)
Voedingsschema
8u - 9u : 80gr All bran vezel plus cornflakes, Banaan, Magere melk
10u 15 : Appel
12u - 13u : Middagmaal (warme maaltijd)
15u - 16u : Peer
17u : Kiwi, 20gr All bran vezel plus cornflakes of een sneetje brood
18u : Avondmaal (broodmaaltijd): 130gr volkoren brood, 1velletje rauwe ham(WW) met wat confituur op, 2velletjes kipfilet(WW)
20u - 21u : 20gr All bran vezel plus cornflakes en een beetje magere melk
Laat mij aub weten wat voor aanpassingen er moeten komen en of er nog meer info nodig is
Ik heb een tijdje een dieet gevolgd van Weight Watchers en daardoor zijn mijn spieren beginnen aftakelen, nu zijn mijn armen maar mager maar aan mijn buik zijn mijn buikspieren nog niet te zien. Weet soms iemand de reden waardoor mijn spieren aftakelen?
Comment