the protein myth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• the protein myth

Wat vinden we hiervan?
    YouTube - The Protein Myth

Eng mannetje. Ben het met hem eens dat eiwit niet hoeft, zolang je je amino's binnenkrijgt. Stuk duurdere hobby, maar oké. Geloof er geen reet van dat appels barsten van de aminozuren.

Hij neemt zichzelf ook wel graag als voorbeeld van iemand die heel goed kan rennen, en flink gespierd is. Nou kan het aan mij liggen, maar ik gok eerder dat hij goede genen heeft voor wat hij doet, dan dat zijn dieet goed is voor wat hij doet. En dat is waarom er studies zijn.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat een uitermate vervelend mannetje zeg
      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Eng mannetje. Ben het met hem eens dat eiwit niet hoeft, zolang je je amino's binnenkrijgt. Stuk duurdere hobby, maar oké. Geloof er geen reet van dat appels barsten van de aminozuren.

Hij neemt zichzelf ook wel graag als voorbeeld van iemand die heel goed kan rennen, en flink gespierd is. Nou kan het aan mij liggen, maar ik gok eerder dat hij goede genen heeft voor wat hij doet, dan dat zijn dieet goed is voor wat hij doet. En dat is waarom er studies zijn.
        Dus jij neemt geen extra eiwitten in, ik veronderstel enkel die in u voeding maar geen extra eiwitpoeders, enkel u L -leucine, L- isoleucine en L-valine

Grtz
        stil growing

Comment

Ik neem wel extra eiwitten in. Ik denk dat dat meerwaarde biedt. Het enige wat hij echter zegt is dat je in plaats van eiwitten net zo goed aminozuren kunt pakken. Dat ben ik met hem eens, want eiwitten zijn gewoon ketens van aminozuren.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Alleen zie ik niet in waarom een sporter beter aminozuren kan pakken dan eiwitten. Bespaar jezelf het geld. Hij prijst z'n eigen ook wel een beetje de hemel in, geen spier te bekennen, kan zo door hem heen kijken. Houd toch op..

Comment

Ik zie dat ook niet in hoor. Ik zeg alleen dat het mogelijk is. Biedt verder volgens mij geen meerwaarde.

sigpic

Comment

Wat een graat van een vent....hij moet wat minder appels in zijn bolus schuiven maar eten als een echte kerel! Misschien groeit ie dan op...
                Geniet, en drink met maten!

Comment

NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

Comment

Only in America...

Dumbass
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

is het niet zo dat als je eiwitten neemt, kost het lichaam meer energie om die af te breken tot aminozuren vergeleken dan alleen aminozuren in te nemen?

uitgaande van bovengenoemde kun je beter eiwitten dan aminozuren als meer energie wilt verbruiken....

hij noemt ook enzymen steeds, en zegt dat dat aminozuren zijn, maar ik meende juist dat enzymen eiwitten waren???

Comment

'I don't eat beans, I don't eat nuts, I don't eat seeds blahblah"

Die kerel eet vast alleen rauwe spruitjes omdat "de amino zuren bij het koken ervan verloren gaan". Zeikerd.

Comment

Originally posted by Pink View Post
                          'I don't eat beans, I don't eat nuts, I don't eat seeds blahblah"

Die kerel eet vast alleen rauwe spruitjes omdat "de amino zuren bij het koken ervan verloren gaan". Zeikerd.

haha, sterk punt. Idd een beunhaas

Comment

Dit filmpje is verkeerd geplaatst..
                            move it up naar het droom fysiek topic lol
                            Last edited by Hebikniet; 12-04-2009, 13:25.
                            <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by cojones View Post
                              is het niet zo dat als je eiwitten neemt, kost het lichaam meer energie om die af te breken tot aminozuren vergeleken dan alleen aminozuren in te nemen?

uitgaande van bovengenoemde kun je beter eiwitten dan aminozuren als meer energie wilt verbruiken....

hij noemt ook enzymen steeds, en zegt dat dat aminozuren zijn, maar ik meende juist dat enzymen eiwitten waren???
                              Opbreken van de ketens aminozuren kost idd energie, maar of dit een noemenswaardige hoeveelheid is? Enzymen zijn inderdaad eiwitten, eiwitten worden weer gevormd door aminozuren. Waarschijnlijk zal hij bedoelen dat aminozuren de bron zijn van enzymen.
                              AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X