Alternatief voor Kipfilet met Broccoli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alternatief voor Kipfilet met Broccoli

Sinds een kleine 2 maanden ben ik bezig met een voedingschema (Cut), en begin nu aardig resultaat te zien maar ben er nog lang niet!

Ik hou me strak aan dat schema, en eet 6 dagen per week (1 ) Kipfilet met Broccoli. Het voordeel van Broccoli met Kipfilet is, dat het erg makkelijk/snel klaar te maken is, en dat het erg goedkoop is. Maar na 2 maanden begint het inmiddels toch me neusgaten uit te komen!

Wat zou ik eventueel als alternatief kunnen gebruiken?
    Zal makkelijk zijn als het ook goedkoop en makkelijk klaar te maken is!

Bijgaand mijn eetschema.
    Attached Files

Rosbief met spinazie

Je moet denken X gr vlees + Y gram groente

Voor vlees zijn kipfilet, rosbief, biefstuk praktisch gelijk qua waarden. Verschil is klein, maar prijs is wel groot verschil.

Voor groenten idem. In plaats van broccoli heb je nog spinazie, selderij, bloemkool en sperziebonen die goed zijn in de cut.

Je zou ook vissoorten kunnen combineren met groenten. En dan kan je al meerdere combinaties maken om het boeiend te houden.

Comment

Kip met spinzie en gyroskruiden met rijst (duh) kip apart bakken/wokken gyroskruiden erover (was vorige keer thuis en had verkeerde potje gepakt gheghe) is ook lekker

Anders gewoon pangius pakken ter afwisseling, kan met alles
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X