Originally posted by jordy
View Post
1kg aankomen per maand veel?
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostIF bevalt Atta uitstekend. Ga straks even naar Rotterdam om te trainen, wellicht dat we dan ook wat poseershots kunnen maken. Overigens denk ik dat je zelf ook wel snapt dat iemands vooruitgang gebruiken als maatstaf voor iemands principes in 99% van de gevallen totaal onbetrouwbaar is.
In mijn optiek dient de insteek te zijn te onderzoeken en te ervaren op welke wijze het lichaam zijn of haar gewenste fysiek kan verkrijgen. In zover ik het nu kan bepalen, ben jij een van de degene met de meeste (wetenschappelijke) kennis op dit gebied. Nu ben ik niet op de hoogte wat jouw droom fysiek is, maar ik kan mij voorstellen dat kennis en theorieen in de praktijk gebracht moeten worden en op basis daarvan kan bepaald worden of deze ook in de praktijk werken. Dit kun je dan veeal relateren aan de gains die iemand maakt (voetnoot: tenzij je natuurlijk niet streeft naar optimale groei in spiermassa e.d.). Daarom refereer ik naar een (eventuele) nieuwe foto, niet om dit te bekritiseren, maar om na te kunnen gaan of Atta's kennis en theorieen effectief zijn... en wellicht kunnen we daar dan ook weer lering uit trekken.
MVG,
JasonEvolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNee, tandje harder, dat is juist de hele grap. Lees die link maar eens, meen dat het daarin ook al wordt beschreven, maar anders diep ik wel een andere link voor je op.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postmee eens. niet ontbijten gaat tenkoste van je trainingresultaten
@ Taxation
Dat ik principes toepas wil niet zeggen dat ik ze fanatiek toepas. Als ik heel easygoing (zoals nu) eet op gevoel etc, zou het zomaar kunnen dat mijn resultaten minder zijn dan die van iemand die 7x per dag eet, maar met een perfect voedingsschema. En dan hebben we het nog niet eens over genetische aanleg.
Maar ik heb foto's voor je.
@ DSO
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen, maar ik ga niet loggen, zoveel boeiends is er dan niet te melden: "vandaag weer niet ontbeten, beviel goed"."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ Atta: Nette gains sinds de vorige foto. Wanneer heb je die laten maken ? Ik denk dat je wel even je profiel aan moet passen; BF 11% en gewicht 81 kilo (geloof dat dit oude stats zijn).
zonder op het voorgaande (IF) in te gaan (ik verneem in de loop der tijd wel hoe je dat vergaat), heb je inmiddels al werk gevonden of wat zijn je plannen eigenlijk. Je hebt gymnasium gedaan, mooi, maar wat zijn je vervolgplannen? Misschien een of andere universitaire studie richting voeding o.i.d. Ik rond medio september alweer mijn vijfde master en dan wordt het voor mij ook tijd om eens full-time te gaan werken, maar de gouden tip; studeer door indien je de mogelijkheid daartoe hebt
Misschien kun je zelfs een internetsite openen en daarbij de gebruikelijk BB producten gaan verkopen; een naam heb je al en indien je prijzen concurrerend zijn ook nog eens klandizie.
Indien deze mail ie**************** prive is, stuur dan maar een prive bericht, ben wel benieuwd (algemene interesse).
Groet,
TaxationEvolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
Doe nu mickey mouse studie van een halfjaartje op de fontys, in september ga ik naar Rotterdam Economie doen. Vandaag kijken voor een kamer."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by taxation View Post. Ik rond medio september alweer mijn vijfde master en dan wordt het voor mij ook tijd om eens full-time te gaan werken, maar de gouden tip; studeer door indien je de mogelijkheid daartoe hebt
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ Jordy
Ik was al bang dat je met niet-wetenschappelijke onderbouwing aan zou komen. Lees dit topic eens. En dan moet je vooral klikken op deze link.
Als je daar wat wetenschappelijks tegen in te brengen hebt, kunnen we praten. Als je aankomt met stukjes van het voedingscentrum of een idiote dieetist is het gauw klaar.
@ ErikV
Als je wat onderbouwing hebt voor een ander standpunt hoor ik die graag, als je alleen probeert te zeiken heb ik liever dat je je kop houdt, heb je wel genoeg gedaan denk je niet?"Rapapapa" - Ome Willem
Comment
-
Originally posted by moscomau View PostHe Generaal hoe zit het dan met die max. aantal eiwitten die je lichaam kan op nemen, van 30/40gr per maaltijd?
Kom je daar nog aan met IF.?
Als ik maar 30gr neem met een maaltijd dan is dat omdat het toevallig zo uitkomt.
Comment
-
-
Originally posted by moscomau View PostHe Generaal hoe zit het dan met die max. aantal eiwitten die je lichaam kan op nemen, van 30/40gr per maaltijd?
Kom je daar nog aan met IF.?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...11 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: