1kg aankomen per maand veel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Nou zoals onder andere dat je een groot deel van de dag op een lege maag zit. Je hebt naar mijn idee geen energie om te gaan trainen en je zal ombeduur wel honger krijgen. Alleen jij beweert daar verder geen last van te hebben. Verdere nadelen kan ik nu niet echt bedenken. Mocht dit echt goed werken zou je wel het voordeel hebben dat je je niet meer druk hoeft te maken om bijvoorbeeld de tijden, wanneer je welke maaltijd eet. Dat zou een oplossing zijn voor veel scholieren en mensen die niet kunnen eten tijdens hun werk. (Met uitzondering van de pauzes.)
    mee eens. niet ontbijten gaat tenkoste van je trainingresultaten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      IF bevalt Atta uitstekend. Ga straks even naar Rotterdam om te trainen, wellicht dat we dan ook wat poseershots kunnen maken. Overigens denk ik dat je zelf ook wel snapt dat iemands vooruitgang gebruiken als maatstaf voor iemands principes in 99% van de gevallen totaal onbetrouwbaar is.
      Zonder een zoekfunctie te hebben gebruikt over "de principes van Atta", vraag ik mij af waarom je principes zo zwaar wegen. Ik kan mij voorstellen dat je bepaalde theorieen wil uitproberen en zodoende ook je eigen lichaam beter leert kennen.
      In mijn optiek dient de insteek te zijn te onderzoeken en te ervaren op welke wijze het lichaam zijn of haar gewenste fysiek kan verkrijgen. In zover ik het nu kan bepalen, ben jij een van de degene met de meeste (wetenschappelijke) kennis op dit gebied. Nu ben ik niet op de hoogte wat jouw droom fysiek is, maar ik kan mij voorstellen dat kennis en theorieen in de praktijk gebracht moeten worden en op basis daarvan kan bepaald worden of deze ook in de praktijk werken. Dit kun je dan veeal relateren aan de gains die iemand maakt (voetnoot: tenzij je natuurlijk niet streeft naar optimale groei in spiermassa e.d.). Daarom refereer ik naar een (eventuele) nieuwe foto, niet om dit te bekritiseren, maar om na te kunnen gaan of Atta's kennis en theorieen effectief zijn... en wellicht kunnen we daar dan ook weer lering uit trekken.

MVG,
      Jason
      Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Nee, tandje harder, dat is juist de hele grap. Lees die link maar eens, meen dat het daarin ook al wordt beschreven, maar anders diep ik wel een andere link voor je op.
        Ik (en misschien een hoop anderen hier) zou het fijn vinden als je een logje bij ging houden op Bodynet over jouw lichamelijke reactie op IF. Dat is een stuk dichter bij de praktijk dan de wetenschappelijke documentatie (en ook leuker om te lezen voor ondergetekende) te moeten lezen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
          mee eens. niet ontbijten gaat tenkoste van je trainingresultaten
          Niet mee eens. Ik train al tijden zonder maaltijd vooraf, en gaat net zo goed als met ontbijt. Ongetwijfeld dat je ook mensen hebben die wel een maaltijd vooraf nodig hebben, maar ook op IF is dat te doen.

@ Taxation
          Dat ik principes toepas wil niet zeggen dat ik ze fanatiek toepas. Als ik heel easygoing (zoals nu) eet op gevoel etc, zou het zomaar kunnen dat mijn resultaten minder zijn dan die van iemand die 7x per dag eet, maar met een perfect voedingsschema. En dan hebben we het nog niet eens over genetische aanleg.

Maar ik heb foto's voor je.

@ DSO
          Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen, maar ik ga niet loggen, zoveel boeiends is er dan niet te melden: "vandaag weer niet ontbeten, beviel goed".
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Atta: Nette gains sinds de vorige foto. Wanneer heb je die laten maken ? Ik denk dat je wel even je profiel aan moet passen; BF 11% en gewicht 81 kilo (geloof dat dit oude stats zijn).

zonder op het voorgaande (IF) in te gaan (ik verneem in de loop der tijd wel hoe je dat vergaat), heb je inmiddels al werk gevonden of wat zijn je plannen eigenlijk. Je hebt gymnasium gedaan, mooi, maar wat zijn je vervolgplannen? Misschien een of andere universitaire studie richting voeding o.i.d. Ik rond medio september alweer mijn vijfde master en dan wordt het voor mij ook tijd om eens full-time te gaan werken, maar de gouden tip; studeer door indien je de mogelijkheid daartoe hebt

Misschien kun je zelfs een internetsite openen en daarbij de gebruikelijk BB producten gaan verkopen; een naam heb je al en indien je prijzen concurrerend zijn ook nog eens klandizie.

Indien deze mail ie**************** prive is, stuur dan maar een prive bericht, ben wel benieuwd (algemene interesse).

Groet,
            Taxation
            Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Doe nu mickey mouse studie van een halfjaartje op de fontys, in september ga ik naar Rotterdam Economie doen. Vandaag kijken voor een kamer.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by taxation View Post
                . Ik rond medio september alweer mijn vijfde master en dan wordt het voor mij ook tijd om eens full-time te gaan werken, maar de gouden tip; studeer door indien je de mogelijkheid daartoe hebt
                Om naast je werk te blijven studeren is altijd ok, maar fulltime almaar blijven studeren is vrij onzinnig. Werkervaring telt naarmate je ouder wordt steeds zwaarder mee. Aan mijn MA studie heb ik an sich weinig gehad werkinhoudelijk gezien. Tis leuk zo'n papiertje, maar of je er nou 2,3 of 5 hebt dat boeit een werkgever niet zoveel.

Comment

@ Jordy
                  Ik was al bang dat je met niet-wetenschappelijke onderbouwing aan zou komen. Lees dit topic eens. En dan moet je vooral klikken op deze link.

Als je daar wat wetenschappelijks tegen in te brengen hebt, kunnen we praten. Als je aankomt met stukjes van het voedingscentrum of een idiote dieetist is het gauw klaar.

@ ErikV
                  Als je wat onderbouwing hebt voor een ander standpunt hoor ik die graag, als je alleen probeert te zeiken heb ik liever dat je je kop houdt, heb je wel genoeg gedaan denk je niet?
                  En hoe zit 't dan met je humeur? Ben je liever tegen mensen als je ontbijt? Just kidding, maar wel een beetje offensief vind je niet?
                  "Rapapapa" - Ome Willem

Comment

Ben selectief offensief.

sigpic

Comment

He Generaal hoe zit het dan met die max. aantal eiwitten die je lichaam kan op nemen, van 30/40gr per maaltijd?
                      Kom je daar nog aan met IF.?

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by moscomau View Post
                        He Generaal hoe zit het dan met die max. aantal eiwitten die je lichaam kan op nemen, van 30/40gr per maaltijd?
                        Dat is bullshit en doet niemand hier aan.

Als ik maar 30gr neem met een maaltijd dan is dat omdat het toevallig zo uitkomt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Dat is bullshit en doet niemand hier aan.

Als ik maar 30gr neem met een maaltijd dan is dat omdat het toevallig zo uitkomt.
                          Is dus achterhaald ja...? ?

ff googlen..

Comment

Originally posted by moscomau View Post
                            Nee met IF zit ik daar dus gruwelijk boven. En ik leef nog. En ik boek nog vooruitgang. Is een fucking bullshitverhaal.

sigpic

Comment

Dus gewoon vooruitgang ja, lijkt me duidelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X