Hoe slecht is alcohol voor je fysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kort door de bocht: Een 'nieuwe' topic starten welke al is geweest vind ik op zich geen probleem, behoudens dat je moeite doet om eerst even te zoeken met de zoekfunctie (ik zeg hierbij niet dat je dat nog niet hebt gedaan). Kom je er dan nog niet uit (of is het dermate verspreid over meerdere topics), geef dan een korte samenvatting van hetgeen je gelezen hebt en wat min of meer vaststaat en laat dan ook even weten dat je de zoekfunctie hebt gebruikt. Vervolgens kun je een eerder gestelde vraag eventueel in twijfel stellen of een afgeleide bedenken.

Hoe dan ook, soms is het niet verkeerd om een belangrijke topic weer eens onder de aandacht te brengen.

Nog korter door de bocht: een aantalglazen alcohol in de week moet geen wezenlijke 'problemen' opleveren en daarbij speelt het sociale effect ook een grote rol. Jezelf onthouden van alle goeds in deze wereld kan averecht werken op de trainingsinspanning/motivatie. Echter, alcohol rondom de training is vragen om problemen. In hoeverre alcohol de prestaties beïnvloeden is een zeer moeilijke vraag om nauwgezet te beantwoorden en daar ga ik mijn dan ook niet aan wagen. Een overdaad aan alcohol kun je natuurlijk het beste vermijden. Een (bekende) tip. Drink na 1-2 glazen alcohol een glas water en ga lekker swingen op de dansvloer.
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
      Kort door de bocht: Een 'nieuwe' topic starten welke al is geweest vind ik op zich geen probleem, behoudens dat je moeite doet om eerst even te zoeken met de zoekfunctie (ik zeg hierbij niet dat je dat nog niet hebt gedaan). Kom je er dan nog niet uit (of is het dermate verspreid over meerdere topics), geef dan een korte samenvatting van hetgeen je gelezen hebt en wat min of meer vaststaat en laat dan ook even weten dat je de zoekfunctie hebt gebruikt. Vervolgens kun je een eerder gestelde vraag eventueel in twijfel stellen of een afgeleide bedenken.

Hoe dan ook, soms is het niet verkeerd om een belangrijke topic weer eens onder de aandacht te brengen.

Nog korter door de bocht: een aantalglazen alcohol in de week moet geen wezenlijke 'problemen' opleveren en daarbij speelt het sociale effect ook een grote rol. Jezelf onthouden van alle goeds in deze wereld kan averecht werken op de trainingsinspanning/motivatie. Echter, alcohol rondom de training is vragen om problemen. In hoeverre alcohol de prestaties beïnvloeden is een zeer moeilijke vraag om nauwgezet te beantwoorden en daar ga ik mijn dan ook niet aan wagen. Een overdaad aan alcohol kun je natuurlijk het beste vermijden. Een (bekende) tip. Drink na 1-2 glazen alcohol een glas water en ga lekker swingen op de dansvloer.
      fijn dat jij het geen probleem vind

Comment

Ik zuip me laatste tijd ook helemaal klem in het weekend. Maar dat heeft meer met privé redenen te maken.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Ik zuip me laatste tijd ook helemaal klem in het weekend. Maar dat heeft meer met privé redenen te maken.
          en merk je wat verschil in je krachtprestaties

Comment

Sterkte !
            Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

baluh bro

hou je kop er wat bij he vriend

heb het beste met je voor omdat je een goeie jonge bent

altijd hard traind enzo

en is tog zonder omdat nu wat weg te gooien door de drank

ok vriend kop op bro
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                en merk je wat verschil in je krachtprestaties
                Laat ik het maar zo zeggen dat hier wel ontzettend veel wordt overdreven over het gebruik van alcohol en sporten samen. Wil je richting het "echte" bodybuilding wereld kan je beter drank links laten.

@ Texation

Dank.

@ Martin

Komt goed bro. Ik houd mezelf nog wel onder controle en heb in het weekend ook mensen bij me waar ik ze van te voren heb gewaarschuwd zodat ze mij aan het lijntje houden... als het ware.

Comment

Laat ik het maar zo zeggen dat hier wel ontzettend veel wordt overdreven over het gebruik van alcohol en sporten samen. Wil je richting het "echte" bodybuilding wereld kan je beter drank links laten.

@ Texation

Dank.

@ Martin

Komt goed bro. Ik houd mezelf nog wel onder controle en heb in het weekend ook mensen bij me waar ik ze van te voren heb gewaarschuwd zodat ze mij aan het lijntje houden... als het ware.
                  dat is geen antwoord op men vraag maar goed ik d8t dat jij al in het echte bodybuilding wereld zat?

Comment

Antwoord: eerlijk is eerlijk, ik ben achteruit gegaan maar het verschil is minimaal.
                    Dus nee voor mij persoonlijk heeft drank mijn sport niet zo beïnvloed als verwacht. Heb het een tijdje hardcore aangepakt en zat dus ook inderdaad in het echte bodybuilding wereld maar dat is nu allemaal over.

Ik ben meer dan tevreden met wat ik heb bereikt, ik geef er nu alle aandacht aan om alles te onderhouden.

Comment

Inderdaad, sterkte!
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Je dronk toch niet tijdens je kuur?

Comment

Antwoord: eerlijk is eerlijk, ik ben achteruit gegaan maar het verschil is minimaal.
                          Dus nee voor mij persoonlijk heeft drank mijn sport niet zo beïnvloed als verwacht. Heb het een tijdje hardcore aangepakt en zat dus ook inderdaad in het echte bodybuilding wereld maar dat is nu allemaal over.

Ik ben meer dan tevreden met wat ik heb bereikt, ik geef er nu alle aandacht aan om alles te onderhouden.
                          uit je antwoord verneem ik dat je niet meer gaat kuren. das al een hele goede vooruitgang, maar wil je geen progressie meer boeken qua fysiek?? daar is een berg discipline voor nodig!

Comment

gister nog een bodynetter die flink diep in het glaasje keek :P aight eloy?

Comment

Ik houd ook wel van een lekker biertje op zijn tijd. Maandag kwam er een oude vriend langs en toen hebben we bijna een kratje bier soldaat gemaakt. Sowieso slecht maar meestal ga ik dan ook nog eens als een gek zitten snacken, worst, nootjes, kaas dat soort zooi! Ha ha, wel lekker maar ik weet zeker dat als ik die paar X in de week niet zou zuipen ik die 21% BF zo zou hebben teruggebracht. Ben niet een echte BB er maar denk dat het niet veel invloed heeft op mijn massa.

Comment

Als je stopt met alcohol zuipen en worst vreten dan val je sneller af.
                                Alcohol drinken heeft ook zeker invloed op je massa. In de vorm van minder kunnen verplaatsen met trainen en dus minder groeien.

daarnaast moet je het zelf weten maar een paar keer in de week zuipen vind ik nogal veel. Een biertje op ze tijd ok maar eens in de maand ofzo
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X