Eten voor en na de Fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet de produktie van ErikV en GeneralIX

Comment

Damn, het is nog veel te vroeg hiervoor

Maar serieus, wat bedoel je met knoflooksaus als soepje?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hmmm...

Je hebt knoflook. Die stamp je helemaal de grond in en je maakt een saus. Wat peper en tijm etc. Je maakt ook Zalm klaar a la gekruid. Maar voor je het in de pan gooit laat je het eerst als een soort bouilion in water trekken. Klein laagje maar. Dit water gebruik je later als een onderdeel bij het maken van de knoflook zooi en Creme Freche troep doe je er in etc.

Dus de knoflook saus heeft een lichte zalm smaak, maar is ook nog waterig. En de zalm heb je in hele kleine stukjes gesneden die in die saus te vinden is. Vandaar "soepje" waarin je de pasta slierten plaatst

http://www.sundaysupper.com/mintsalm.html

Comment

mannenpap
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

@ Falstyr: klinkt goed, maar een kookboek kun jij beter niet gaan schrijven
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Dat is een stuk duidelijker en klinkt.... zowaar niet verkeerd... Had ik niet van je verwacht
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by erikv View Post
                @ Falstyr: klinkt goed, maar een kookboek kun jij beter niet gaan schrijven
                Ik vind het al knap dat ik het kan maken als er tijd voor genomen wordt. Meestal heb ik geen zin om te koken en moet het binnen 15-20minuten gemaakt en opgegeten zijn. Maar soms...heel soms dan heb ik gewoon zin om een weekendje te koken. Heel zeldzaam :P

Maar biefstuk moet je niet vragen tenzij je van schoenleer houdt hehe. Dus oplossing...grillen die handel

Comment

Originally posted by yoRR View Post
                  Ik heb helaas niet zo heel veel tijd in de ochtend. Ik sta rond half 7 op, dan is het als een speer even opknappen, aankleden en rond kwart voor 7 de kleine wakker maken, 10 voor 7 naar benee om het flesje te maken, en even een ontbijtje voor vrouw en mij...even mijn mail checken (eigen bedrijfje) en half 8 is het inladen, kleine weg brengen en werken.

dus ik heb iets snels en makkelijk's nodig. Ik denk dat een bord havermout wel gaat werken. Is snel te maken, kan ik tijdens het flesje al voorbereiden bijvoorbeeld. Wat is dat Shey nou eigenlijk waar jullie het allemaal over hebben
                  Denk dat je Whey bedoeld, zijn eiwitten in poedervorm die je kunt mixen met melk of water. Deze worden snel opgenomen door je lichaam en zijn er in verschillende smaken. Verkrigbaar bij natuur/fitnessspeciaalzaken of bij de Tuinen.
                  ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Ik vind het al knap dat ik het kan maken als er tijd voor genomen wordt. Meestal heb ik geen zin om te koken en moet het binnen 15-20minuten gemaakt en opgegeten zijn. Maar soms...heel soms dan heb ik gewoon zin om een weekendje te koken. Heel zeldzaam :P

Maar biefstuk moet je niet vragen tenzij je van schoenleer houdt hehe. Dus oplossing...grillen die handel
                    Ik bedoelde de manier van opschrijven

Want da sausje kan ik nog wel een gebruiken, klinkt goed.

En dan maak jij een keer een saus, zal ik het vlees wel bakken
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik heb standaard een pak mueslirepen in m'n sporttas. Is wel geen maaltijd maar zeker handig om bij je te hebben in geval van nood. 8 voor een Euro bij de Lidl. Is ook goed om direct na het sporten te eten!

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                        Ik heb standaard een pak mueslirepen in m'n sporttas. Is wel geen maaltijd maar zeker handig om bij je te hebben in geval van nood. 8 voor een Euro bij de Lidl. Is ook goed om direct na het sporten te eten!
                        hoezo in geval van nood, als je een maaltijd niet bij je hebt eet je toch bij de volgende maaltijd deze kcal. Probleem opgelost.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          hoezo in geval van nood, als je een maaltijd niet bij je hebt eet je toch bij de volgende maaltijd deze kcal. Probleem opgelost.
                          Juist.

Dat gezegd hebbend, mueslirepen rondom je training kunnen best.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Ik ga na het sporten altijd gelijk door na de sportschool en soms heb ik m'n brood te vroeg opgegeten zodat mueslirepen uitkomst bieden (In onze automaat zit alleen zooi). bijvoorbeeld in combinatie met een banaan. Maar ook als je na het sporten nog even snel iets moet doen voor je naar huis kunt heb je iets te kauwen.

Comment

zo woww.. lekker druk in dit draadje!! Een hoop tips.. ik ben er helemaal blij van

Ik heb de baas meteen even opgebeld of ze ook cashew nootjes mee kan nemen. Denk dat ik er ook een prei door heen knal. lekkah witte lijst!

Ik ga het morgen eens gelijk proberen om even een pan te maken. Bedankt voor de tips! En wat betreft de whey, dat is verder niet gevaarlijk of 'troep' om het maar zo te vragen?
                              Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
                              Fitness rookie!

Comment

Originally posted by yoRR View Post
                                zo woww.. lekker druk in dit draadje!! Een hoop tips.. ik ben er helemaal blij van

Ik heb de baas meteen even opgebeld of ze ook cashew nootjes mee kan nemen. Denk dat ik er ook een prei door heen knal. lekkah witte lijst!

Ik ga het morgen eens gelijk proberen om even een pan te maken. Bedankt voor de tips! En wat betreft de whey, dat is verder niet gevaarlijk of 'troep' om het maar zo te vragen?

Correctie: ja dat is niet gevaarlijk en ja dat is geen troep.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X