Eten voor en na de Fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by yoRR View Post
    zo woww.. lekker druk in dit draadje!! Een hoop tips.. ik ben er helemaal blij van

Ik heb de baas meteen even opgebeld of ze ook cashew nootjes mee kan nemen. Denk dat ik er ook een prei door heen knal. lekkah witte lijst!

Ik ga het morgen eens gelijk proberen om even een pan te maken. Bedankt voor de tips! En wat betreft de whey, dat is verder niet gevaarlijk of 'troep' om het maar zo te vragen?
    Weiproteïne - Wikipedia

(p.s. Schrik bij aanschaf niet van de grootte van de pot, die is zo leeg.)
    ''Elke reis begint met een stap''

Comment

yoRR, je schrijft dat je 's morgens geen tijd hebt om een ontbijt samen te stellen. Misschien is het mogelijk dat de de avond tevoren al wat voorbereidt of klaarzet voor de volgende morgen? Zoals iedereen hier al aangeeft, is je ontbijt een heel belangrijk begin van je dag.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ja, daar moet ik inderdaad gewoon maar eens aan gaan denken. Ik ga nu beginnen met een bord brinta. Dat kan ik maken terwijl ik het flesje maak. Flesje moet 1,15 minuut in de manetron, kan ik ondertussen de melk op de kook gaan zetten

Het is een beetje puzzelen, gaat helemaal goed komen!
        Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
        Fitness rookie!

Comment

zo mensen, gisteren een pan met rijst gekookt. Even in de koekenpan gedaan.. cashew nootjes erbij, gebakken blokjes kip.. stukjes ham en een prei. Een sneufje nasi kruiden.. en wat een verassing. Dit smaakt nog lekker ook!! :P

Ik heb geen idee hoeveel calorien dit zijn, maar ik eet gewoon even een half bordje voordat ik naar de fitness toe gaat! Een vol bord is denk ik niet de bedoeling toch?
          Fitness rookie!

Comment

Originally posted by yoRR View Post
            zo mensen, gisteren een pan met rijst gekookt. Even in de koekenpan gedaan.. cashew nootjes erbij, gebakken blokjes kip.. stukjes ham en een prei. Een sneufje nasi kruiden.. en wat een verassing. Dit smaakt nog lekker ook!! :P

Ik heb geen idee hoeveel calorien dit zijn, maar ik eet gewoon even een half bordje voordat ik naar de fitness toe gaat! Een vol bord is denk ik niet de bedoeling toch?

Ligt er maar net aan of het past binnen je voedingsschema, hoe je traint op volle/lege maag, hoe groot je borden zijn, etcetera. Beetje algemene vraag he...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nou, ik bedoelde de vraag meer of het niet "verkeerd" is om met een volle maag te trainen. Medisch gezien. Ik houd het wel op een half bordje.
              Fitness rookie!

Comment

Medisch boeit het voor zover ik weet niet. Is gewoon een kwestie van voorkeur.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X