soms op het werk.. maar meestal neem ik dan een maaltijdsalade of een soepje
Wie doet hetook wel eens ?
Collapse
X
-
Ik vind voeding net zo belangrijk als een goede rest en een lekkere training. Dus kook ik alles vers, en in noodgeval kook ik als ik tijd heb en eet dit later dan op. opwarmen doe ik vrijwel nooit in magnetron.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostZelfde met Whey. Elke dag chocola en je proeft het niet echt meer. En dan is vanille opeens enorm lekker
Ik had dat een tijd geleden met kip. Overal zat kip bij. Ik kon geen kip meer zien. Heb toen ee nweekje de kip vervangen door tonijn. Na een weekje weer kip gegeten en voilla het smaakte weer naar kipGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik woon nog thuis en meestal zijn ze hier al klaar met eten wanneer ik terug kom van het sporten, dan warm ik het eten op, minder lekker dan vers, maar beter dan opwarm maaltijden uit de supermarkt (mijn moeder kan immers erg lekker en gezond koken ).
Indien ik alleen thuis ben (regelmatig) en geen tijd heb om te koken, koop ik een bak kant en klare lasagne (meest luxe en gezonde versie die ik in de supermarkt kan vinden) of ik koop een stoommaaltijd. Vooral de stoommaaltijden vind ik qua smaak e.d. al een stuk beter dan de andere magnetronmaaltijden.
Zodra ik m'n eigen huisje heb ga ik gewoon op tijden dat ik tijd heb om te koken, extra veel koken. I.p.v. bijvoorbeeld pastasaus voor één maaltijd maken (zelf maken = lekkerder dan potje), maak ik dan gewoon meteen 3 liter saus. Saus invriezen en dan hoef je het na het sporten alleen maar op te warmen en er pasta bij te koken (wel vóór het sporten de saus uitleggen anders ben je nog een half uur bezig met opwarmen)
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Posten doseren anders moet je elke keer 3 liter saus opwarmen + restant invriezen.. word het niet bepaald beter opThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-