Hallo een korte tijd geleden had ik gelezen over hoe belangrijk de timing is na de training van supplementen,voeding etc.
Nou heb ik dus geexperimenteerd met whey shake+ melk+ 60gram druivensuiker(eigenlijk 71gr ,weeg 71 kg) + banaan.
Het vervelende is dat ik na 10min na die shake ontiechelijk last kreeg van me maag en ik vind het ook niet te drinken op zijn ZACHTS gezegd was mierzoet!!
Snap niet dat sommige dat kunnen drinken :S
Oorzaak kan zijn:
-Whey met melk? + banaan + druivensuiker is teveel van het goede?
-Inplaatse whey met melk,Whey met water?
-Teveel druivensuiker?
-Uur voor het trainen 2 snee brood met tonijn.
Zijn er anders nog andere net zulke goeie opties om whey te combineren met snelle koolhydraten? want als mijn maag dat niet aankan en vind het gewoon te vies(veel te zoet!) dan heeft het ook weinig nut denk ik.
Graag suggesties
Ps ik heb een maatschep van een whey eiwit pot gebruikt en die bevat 30,4gram eiwit per schep, dus 2 schepjes is ongeveer 60 gram.
Nou heb ik dus geexperimenteerd met whey shake+ melk+ 60gram druivensuiker(eigenlijk 71gr ,weeg 71 kg) + banaan.
Het vervelende is dat ik na 10min na die shake ontiechelijk last kreeg van me maag en ik vind het ook niet te drinken op zijn ZACHTS gezegd was mierzoet!!
Snap niet dat sommige dat kunnen drinken :S
Oorzaak kan zijn:
-Whey met melk? + banaan + druivensuiker is teveel van het goede?
-Inplaatse whey met melk,Whey met water?
-Teveel druivensuiker?
-Uur voor het trainen 2 snee brood met tonijn.
Zijn er anders nog andere net zulke goeie opties om whey te combineren met snelle koolhydraten? want als mijn maag dat niet aankan en vind het gewoon te vies(veel te zoet!) dan heeft het ook weinig nut denk ik.
Graag suggesties
Ps ik heb een maatschep van een whey eiwit pot gebruikt en die bevat 30,4gram eiwit per schep, dus 2 schepjes is ongeveer 60 gram.
Comment