Beoordeel mijn voedingsschema aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beoordeel mijn voedingsschema aub

Ik draai inmiddels al een jaartje mee en heb veel geleerd. Maar het kan nooit kwaad om jullie, mits je er zin in hebt, mijn eetschema te laten checken. Dommer word ik er nooit van

Doel is om vet te verliezen en toch genoeg eiwitten en carbs binnen te krijgen om fatsoenlijk te kunnen sporten.

07.30 uur 100 gr havermout en 30 gr whey shaken met 20 cl magere melk
    10.00 uur De ene dag 300 gr gekookte kipfilet ,..de andere dag 300 gram tonijn uit water met beetje ketchup.
    12.00 uur Twee volkoren eko boterhammen á 40 gr p.p met 100 gram kipfilet beleg
    14.30 uur 3 eieren (geheel)
    17.00 uur Diner (groente met of vis of kip of notensalade)
    20.00 uur Een appel
    22.00 uur 500 gr magere kwark met beetje honing
    22.30 uur Supplemententijd. Multivitamine, 4 visolie caps, 3 Kelp tabletten, 1 glucosamine.

Op trainingsdagen draai ik ontbijt en lunch om;.zodat havermout wat energie geeft voor de training later op de dag
    You can not become LEGenDArY without Legday

Beter als je effe de KH/VET/EIW bijzet,

verder snap ik appel om 8 uur niet en zie geen pwo maar die zal je vast wel nemen.
    Ziet er netjes uit als je zo aan de juiste verhouding komt, het lijkt mij wat weinig maar kan het mis hebben.

Comment

Hey quibus,

bedankt dat je even de tijd hebt genomen voor me.

Appel omdat ik anders niet aan mn KH kwam. PWO neem ik niet. Ik neem BCAA capsules na training.

Mijn onderhoud = 3200 kcal. Dit schema is 2500 kcal. waarvan 45 % eiwit, 30 %KH en 25 % Vet

Comment

Waarom heb je k/e/v niet bij al het eten?
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

En nog een vraagje, meende me te herinneren dat je meer visolie nam. Vergis ik me?

Edit: WTF? Weet bijna zeker dat ik al eerder gereageerd had in dit topic, maar is foetsie... Nou ja, mijn eerdere vraag was of je refeed/junkdagen hebt? Vind 700 kcal onder behoefte wel veel om structureel aan te houden.
          Last edited by Pinada; 25-06-2009, 20:00.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            En nog een vraagje, meende me te herinneren dat je meer visolie nam. Vergis ik me?

Edit: WTF? Weet bijna zeker dat ik al eerder gereageerd had in dit topic, maar is foetsie... Nou ja, mijn eerdere vraag was of je refeed/junkdagen hebt? Vind 700 kcal onder behoefte wel veel om structureel aan te houden.
            Nee linda pinda;..je hebt niet eerder gereageerd

En je vergist je idd. Eerst nam ik 2 visolie..en op aanraen van generalix neem ik er nu 4 (terwijl alles en iedereen zegt dat je er hersenbloeding van krijgt,..maar ik heb nou eenmaal vertrouwen in die jongen)

Ik heb refeed dag ja. Elke zondag eet ik als een malloot ongeveer 6000 kcal

Comment

Haha hoe verdeel jij zon heel pakje kip over 2 broodjes joh?
              Enne.. kloppen die getallen wel? Zelfs voor 2500 cal klinkt het als heel weinig eten?

Comment

zijn geen broodjes..gewoon 2 boterhammen. En ik eet dat hele pakje kip er gewoon op hahah lekkerrrrr...

Comment

Hahaha daarom juist. Dat zijn 5-7 plakken per boterham ofzo?

Comment

Dat kan nooit 2500 kcal zijn, eerder 2000
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Nee linda pinda;..je hebt niet eerder gereageerd

En je vergist je idd. Eerst nam ik 2 visolie..en op aanraen van generalix neem ik er nu 4 (terwijl alles en iedereen zegt dat je er hersenbloeding van krijgt,..maar ik heb nou eenmaal vertrouwen in die jongen)

Ik heb refeed dag ja. Elke zondag eet ik als een malloot ongeveer 6000 kcal

Ik slik er 9 per dag en mijn hersenen zijn nog niet gaan bloeden (denk ik) .

Zoals ik al zei, 700 kcal onder behoefte vind ik wat veel, maar met een junkdag moet dat denk ik redelijk op te vangen zijn. Hoe lang volg je dit schema al en wat zijn de resultaten tot nu toe?
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@allen;..bedankt dat jullie de tijd nemen om me te adviseren.

Ik volg dit schema nu 3 maanden.
                        Ben 3,5 % in BF gezakt en 5,5 kilo kwijt. Dat is niet superveel,..maar volgens mij kweek ik nog steeds beetje spier,..ik verlies er iig geen.

@Patricia; soms is het idd 2100 ja,Maar je moet niet vergeten dat havermout best aantikt. 100 gr is al 320 kcal ofzo. Daarnaast nuttig ik 's avonds vaak rijst of zalm. En dat tikt ook aan. Allemaal gezond;..wel veel kcal

Comment

Zolang je nog vooruitgang boekt, zou ik het zo blijven volgen. Let er alleen wel op dat je niet te lang aan één stuk door zo ver onder behoefte eet en houdt dus vooral die refeed/junk erin. En als je vooruitgang gaat stokken weer herzien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X