post-workout snack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Opstal View Post
    ok dan een paar witte boterhammen met honing dus

weet niet of ik van die zoete shit hou, maar ga het proberen.

en appelstroop?

Zit veel suiker in.

Comment

Originally posted by Broes View Post
      Zit veel suiker in.
      dat wil je toch ook
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

ja het gaat toch om de suikers in dit geval... ok appelstroop dus ook goed

Comment

Ook handig als je ijzer tekort komt (door creatine bv)
          He who keeps silent consents.

Comment

Waarom zou je zo moeilijk doen? Waarom niet alleen pure druiven suikers zoals dextrose na de training? Inplaats van al die iets minder snelle opneembare suikers. Ik Zou zeggen: ga alleen voor de snelste suikers, voor de hoogste isuline. Ik neem op dit moment 400 milliliter extran, met 100 milliliter water, 40 gram whey en zo'n 80 gram brinta. Ongeveer een uur later neem ik 450 gram kwark met een scheutje honing (voor de smaak) en vanwege doe goede stoffen die er in zitten. Als ik dat op heb neem ik 4 eetlepels olijfolie wat de eiwitopnamen verlaagd (zo heb ik het tenminste begrepen) Om het door mijn keel te krijgen neem ik na elke eetlepel een slok water, ik proef gelukkig dan niks van de olijfolie en daarna ga ik slapen

Comment

Edit: Ik bedoel vertraagd

Originally posted by Kraakerd View Post
              Waarom zou je zo moeilijk doen? Waarom niet alleen pure druiven suikers zoals dextrose na de training? Inplaats van al die iets minder snelle opneembare suikers. Ik Zou zeggen: ga alleen voor de snelste suikers, voor de hoogste isuline. Ik neem op dit moment 400 milliliter extran, met 100 milliliter water, 40 gram whey en zo'n 80 gram brinta. Ongeveer een uur later neem ik 450 gram kwark met een scheutje honing (voor de smaak) en vanwege doe goede stoffen die er in zitten. Als ik dat op heb neem ik 4 eetlepels olijfolie wat de eiwitopnamen verlaagd (zo heb ik het tenminste begrepen) Om het door mijn keel te krijgen neem ik na elke eetlepel een slok water, ik proef gelukkig dan niks van de olijfolie en daarna ga ik slapen
              Last edited by Kraakerd; 12-01-2011, 16:12.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X