Wat drink je tijdens je work out

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat drink je tijdens je work out

Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, doe het hier. Een mod of admin mag dit topic wel verplaatsen hoor

Ik zelf drink water, maar ben van plan om over te gaan op siroop (bij m'n water) vraag me af of er mensen zijn die dat ook doen en zoja, welke en hoeveel siroop voeg je toe aan je water?

Maar wat drink jij tijdens de work out? Van Dextro+water krijg ik alleen maar dorst..

*Als er al een topic over is, excuse moi. Heb gezocht en kon het niet vinden..

Ik drink alleen water. Als ik na m'n KT nog cardio doe, pak ik soms wat dextrose na afloop van de KT.

Comment

Ik drink ook alleen water, en goed veel ook nu met dit warme weer haha.
      M'n suikers pak ik na de workout.

Comment

Water

Comment

nu water...
          wel een tijdje wat spul van de tuinen geprobeerd met lemon smaak wat vol met suikers zat maar ik kreeg er alleen maar meer dorst van en echt een powerboost merkte ik ook niet dus maar weer mee gestopt zonde van het geld :P

Comment

Water tijdens trainen, carbs gelijk erna.

Comment

Water. En veel ook. Neem altijd een lege cola fles mee van 2 liter die ik vul met water plus nog is een bidon van bijna een liter. Komt altijd wel op. Dronk 'vroeger' nog wel is een sportdrankje of eerder nog zelfs bijv. ice tea maar water is op dat moment eigenlijk veel lekkerder en drinkt ook lekker weg.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Water

Comment

Originally posted by Broes View Post
                  Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, doe het hier. Een mod of admin mag dit topic wel verplaatsen hoor

Ik zelf drink water, maar ben van plan om over te gaan op siroop (bij m'n water) vraag me af of er mensen zijn die dat ook doen en zoja, welke en hoeveel siroop voeg je toe aan je water?

Maar wat drink jij tijdens de work out? Van Dextro+water krijg ik alleen maar dorst..

*Als er al een topic over is, excuse moi. Heb gezocht en kon het niet vinden..
                  Gewoon water drinken tijdens de training. Siroop zit vol suikers net als dextro dus krijg je er alleen dorst van. Beter na je training wat dextro met water drinken.
                  " Failure is not an option "

Comment

Water en de carbs naderhand. Behalve als ik echt voor power ga en boven mijn grenzen wil trainen, dan neem ik een sportdrank zoals aquarius waar ook suikers in zitten.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Water.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik drink klein een beetje aanmaak limonade met water, meestal C1000 huismerk aardbei.(Vi d dattie beter dan 'merk' limonade smaakt.

D meeste mensen zie ik gewoon water drinken maar ook een aardig aantal aanmaaklimonade en een paar sportdrankjes hier en daar.

Als het op is drink ook gewoon water maar ik vind siroop gewoon een stuk lekkerder dusja.

Comment

Water, soms dextrose erbij maar dan zo verdunt dat het nog waterig smaakt.
                          He who keeps silent consents.

Comment

water, in de regel 1,5 liter per training
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Water ongeveer 1liter per training

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X