Gewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewicht

hoi allemaal,
    ik heb een probleem,ik eet me te barsten en kom goed aan, maar als ik weer moet werken gaat het er weer net zo snel af.
    dus ik weeg einde wan mijn weekend 90 kilo en vrijdags weer 87 kilo wat nu ??
    ik weet niet meer wat ik daar tegen moet doen

groetjes rien
    wat niet is, kan nog komen.

Denk toch dat je dan niet genoeg eet Rien.
    Waarschijnlijk net te weinig om aan je behoefte te voldoen als je werkt, in het weekend verbruik je blijkbaar minder energie waardoor je dan iets aankomt.
    De oplossing lijkt mij doordeweeks meer te eten, zodat je iets boven je behoefte uitkomt en dus niet weer alles verbrandt...

Comment

Net wat Shannasse zegt lijkt het of je toch te weinig eet. Post anders je eetschema eens.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

3 kg verschil is nooit 3kg verschil in vet/spiermassa. Het meeste verschil komt door vocht en daarna voedsel. Als je zoals veel mensen hier 4 liter drinkt per dag. En je begint sochtends met een liter en wat te eten dan weeg je al 1,5 kg zwaarder, als het niet meer is.
        Probeer zoveel mogelijk op een vast tijdstip (sochtends en/of savonds) te meten. Als er nog steeds veel verschil zit zou het kunnen dat je eetpatroon in het weekend wat anders ligt dan doordeweeks. In het weekend neigen de meeste mensen naar wat meer drinken voor de gezelligheid (alcohol of geen alcohol)

En bij vooral lichamelijk zwaarder werk, zweet je meer en gaat je spijsvertering sneller lopen. Dus alles is er wat sneller uit.
        I live to end the game

Comment

Drink juist minder in het weekend. Doordeweeks gaat het me goed af maar in het weekend vergeet ik wel eens genoeg te drinken en te eten..

Greets...

Comment

Daar heb ik ook last van cur. doordeweeks is het beter vol tehouden. Want op zaterdag ga je meestal wel ergens heen en dan meestal schiet het erbij in om vaak maaltijden te eten.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Klopt zeker met die zaterdagen. Is dat mijn meisje me eraan herinnerd dat ik moet eten anders werd het helemaal niks..

Greets...

Comment

Ik vind het ook moeilijker om me aan mijn voeding te houden,vooral op zaterdag.
                Dus zaterdag houd ik meestal als "smokkeldag"

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik heb het in het weekend ook altijd heel moeilijk.door de week is het geen probleem want dan kan ik op het werk genoeg eten en als ik s'morges op tijd op sta heb ik s'morges al minstens 2 keer geeten.nu effe over dat 4l per dag drinken.
                  ik drink ook wel veel (maar toch net geen 4/dag) maar waar is het eigelijk goed voor ?
                  ik weet dat het goed is maar waarvoor heb ik eieglijk geen idé.

Comment

een bodybuilder neemt veel eiwitten tot zich, dat levert allemaal afbraakprodukten op zoals aureum (of hoe je dat ook schrijft) Als je niet genoeg drinkt "filtert" je lichaam niet goed. Niet goed voor lever, bloed, nieren volgens mij...
                    En je zweet kan sneller gaan stinken naar ammoniak.

Op zaterdag ga ik na mn training altijd naar supermarkt om ff zeer uitgebreid te gaan lunchen. Stokbroodje, vette paling, etc. En de rest van de dag eet ik ook nog wel aardig.
                    Kan je maar zien dat eetpatronen erg verschillen soms

I live to end the game

Comment

maar verander me voeding vaak wel op niet trainingsdagen in het weekend naar elke 3 a 3.5 uur eten niet elke 2.5 uur.
                      En op zaterdag is het vaak eventjes naar de visboer voor een lekkerbekkie of kibbelingetje hmmmmz dat gaat er altijd wel in.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X