voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding

Hoi
    Dit eet ik gemiddeld per dag

S morgens 5 30 100 gr brinta met volle melk
    mass shake 400 ml met volle melk

9 uur 4sneden brood met beleg en doosje vis

11 uur milkshake pro 80 ( eiwit ) en banaan

1 uur 120 gr macaroni pasta met een blik tonijn met wat mayo + water

3 30 uur nog een beetje macaroni met tonijn en een banaan/ appel /bcaa

4 30 Trainen

5 45 milkshake en vitamines ( amino en bcaa )

6 30 middag

8 00 Milkshake, een paar snedes brood met beleg met banaan/ appel

9 30 probeer 500 gr kwark en dan nog water ertussen in

11 slapen ten laatste

Hoop dat dit goed is

Ik tel wel niet de voeding. Wat ik te veel eet komt er wel weer uit. LOL

Groetjes

Goed voor wat?

Je hebt nieteens de moeite gedaan om erbij te zetten wat je beleg op het brood is of hoe je de "milkshakes" maakt.
    He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
      Wat ik te veel eet komt er wel weer uit. LOL
      Bij een liposuctie misschien

Het is sowieso beter om goed te weten hoeveel je nodig hebt en daar je inname aan aan te passen.
      Ik ga er van uit dat je wilt bulken en dus meer eet dan je nodig hebt, maar teveel is ook niet goed! meestal wordt 200 tot 500 kcal hoger gegaan dan onderhoudsniveau. Neem je meer zal je misschien wat meer spier aankomen maar de meeropbrengst zal serieus dalen.

Dus leg ons je situatie wat meer in detail uit (moeite met gewicht aankomen, doel,...) en bereken je behoefte en inname.
      @ ketIF

Comment

Ik had een vraagje, nu na mij avond eten neem ik meestal niks als toetje, soms een beetje yoghurt met suiker, weet iemand een gezond toetje voor na het eten, Kwark wil ik nie doen omdat ik dat als laatste tussendoortje al neem.

Comment

Wat dacht je van...uhm...geen toetje?

Comment

Eigenlijk hebben jullie gelijk.
            Ik heb 6 jaar getraind en dan 7 jaar stop ( zelfstandig beroep ). Ben nu 21 maanden terug bezig. 34 jaar. Eerste 4 a 5 maanden heb ik normaal gegeten wan toen ik begon met zelfstandige at ik maar 1x per dag. Ben dan overgeschakeld naar 8 x per dag en kwam toen 11 kg bij op 2 maanden met als extra mass gainer. Toen doorgetraind tot 2 maanden terug en heb toen de hulpmiddeltjes gebruikt. Weeg nu tussen de 82 en 84 kg.

Qwa eten heb ik nooit geteld. Maar ik ga daar eens werk van maken. Ik zal rond de 3700 kcal moeten zitten zeker. Ik zal de kolh, eiw, vetten eens uittellen. Ik moet er echt werk van maken.

Ik vond het wel fijn om reactie te krijgen. Als ik het uittel moeten jullie wel niet kwaad worden dat er misschien fouten instaan hé. lol.

Ik hoop dat jullie er eventueel aanpassangen kunnen maken aan dit schema.

Alvast bedankt jongens

Comment

De "hulpmiddeltjes"?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja oke, dat is ook een optie.. Maar het was meer mijn vraag van wat je wel kan eten en nog een beetje verandwoord is ook

Comment

Ik vind dat je goed veel eet dat wel.. Maar die mayo eruit.. Beleg? Neem gwn kip of rosbief.

Comment

melk mager of halfvol, fruit best niet savonds (suikers) na je training kan het wel

Grtz

Comment

Ja eindelijk , heb alles uitgeteld

Ik zit op 4993 kcal per dag

356 eiw 702 koolh 168 vetten

180 groot en weeg tussen 81 en 83 kg

Comment

ja de volle melk weglaten en eventueel magere melk nemen.
                        Ik zit gemakkelijk aan 2L melk. Dit is het minimum.

Comment

No way dat je 5000 kcal nodig hebt. What the fuck doe jij op een dag?

Comment

Ik ben zelfstandige vloerder en tegelzetter. Werk meestal alleen en heb soms wat hulp. Maar ik vloer een woning per dag , gemiddeld 90 M2. Ik ben elke dag constant aan het jagen. Ik verbruik zeer veel op het werk.

Ik bulk eigenlijk elke dag lol

werk veel op zaterdagen en zondagen
                            Last edited by GeneralIx; 30-06-2009, 19:54.

Comment

Tja probeer het en kijk of het voor je werkt. Bulken zijn niet echt richtlijnen voor en is proberen en om de paar weken iets verhogen en weer kijken hoe je er op reageerd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X