Weinig sterke alcohol, of veel bier?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weinig sterke alcohol, of veel bier?

Beste mensen,

hierbij mijn vraag: Wat is beter voor het lichaam:

-Zeg 0.5 liter Jack Daniels
    - 3 liter bier (6 halve liters)

bij voorbaat dank,

Klomp

ps: ik weet dat alcohol zoiezo not done is, maar vroeg me af wat slechter was ivm de aankomende zomer!

Even afgezien van het aantal cals, kijk vooral naar pure hoeveelheid alcohol dat gaat meeste invloed hebben denk ik

Verder als je besluit te gaan drinken doe dan maar wat je het lekkerste vind want klote is het toch. Lesser of two evils is gewoon jezelf een excuus geven om het wel te doen
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Eens met Yaw.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Klomp007 View Post
        Beste mensen,

hierbij mijn vraag: Wat is beter voor het lichaam:

-Zeg 0.5 liter Jack Daniels
        - 3 liter bier (6 halve liters)

bij voorbaat dank,

Klomp

ps: ik weet dat alcohol zoiezo not done is, maar vroeg me af wat slechter was ivm de aankomende zomer!
        Wat ben je van plan zeg, jezelf een alcoholvergiftiging drinken
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Oplossing: drink gwn 0.5 l bier

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Wat ben je van plan zeg, jezelf een alcoholvergiftiging drinken
            Hoe kan je in godsnaam een alcoholvergiftiging krijgen van 3 liter bier
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Kan makkelijk hoor jaar of 10 nog meegemaakt door zo iemand die lekker stoer wilde doen....En een halve liter whisky is nog erger!

Comment

mijn broertje is nog jong,
                en denkt ook dat veel drinken stoer is.
                en die drinkt als die echt veel. drinkt +- 8liter bier.
                (vaste vriendenclubje van paar man drinken dan vat leeg)

of 4-5 liter bier en een halve fles wodka/rum/tequila
                (op vakantie meestal)

hij moest tot nu toe nog niet kotsen,
                en heeft nog geen alcohol vergiftiging gehad.
                dus ik denk dat dit per persoon verschilt.

(ikzelf heb geen recht van spreken om hem te gaan zeggen dat dit ongezond is, want ik heb het zelf ook gedaan een jaar of 2 lang)

maarja mijn tip aan jou.
                drink gewoon zoveel tot je aangeschoten bent
                en niet tot je dronken bent. dan heb je meer fun,
                moet je niet kotsen, valt niet en is ook beter voor je lichaam.
                (plus je hebt meestal geen kater)
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Kan makkelijk hoor jaar of 10 nog meegemaakt door zo iemand die lekker stoer wilde doen....En een halve liter whisky is nog erger!
                  3 liter bier das toch dikke onzin, dat zijn 12 glaasjes bier... Alsof je daar een alcoholvergiftiging van krijgt.

Bij bier krijg je hooguit 165 ml alcohol binnen, bij Jack Daniels 200 ml...

Uitgaande van een gemiddeld persoon van 1.80 meter lijkt het me sterk als je daar alcoholvergiftiging van krijgt.

Je voelt hem wel denk ik
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Neem aan dat het over een avondje verspreid is dus dat zal wel meevallen.
                    He who keeps silent consents.

Comment

12 x 0.22 = 2.64 promille ( als je het in een keer drink en als ik een lengte van ongeveer 1.80 m neemt. )

2.64 is al aardig in de buurt. Je bloed is dan al zwaar verontreinigd. Het verschilt per persoon, maar ik zou zeggen dat tussen 3 en 4 promille het kritisch begint te worden.

Alcohol is en blijft gif en is zeker in zo een grote hoeveelheid nergens goed voor.
                      Vroeger af en toe veel gedronken, zie nu het nut er niet meer van in je helemaal lam te zuipen. Het effect van een beetje alcohol kan leuk zijn, maar van te veel alcohol niet meer.

Comment

bier is lekker whiskey is lekker, maar als ik dan toch naar de klote wil gaan kan( denk ik) beter wiet roken. Verlaagd je test wel iets maar dat doet alcohol ook. Daarnaast heb je geen kater en is het na 1/1,5 redelijk uitgewerkt. Plus dat er geen kcal aanzitten. Het bakje kwark met noten smaakt 100 keer lekkerder en voor mensen in de bulk is het goed omdat ze er extra honger van krijgen. Daarnaast kan je er goed van slapen.

Wel moet je willen roken uiteraard.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Zuip of blow wel of niet. Tuurlijk is het beter om het niet te doen. Maar als je het doet ga dan niet zeuren over verschillende soorten of hoeveelheden. Geniet ervan en overdrijf niet. Zoals met alles!
                          ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                            3 liter bier das toch dikke onzin, dat zijn 12 glaasjes bier... Alsof je daar een alcoholvergiftiging van krijgt.

Bij bier krijg je hooguit 165 ml alcohol binnen, bij Jack Daniels 200 ml...

Uitgaande van een gemiddeld persoon van 1.80 meter lijkt het me sterk als je daar alcoholvergiftiging van krijgt.

Je voelt hem wel denk ik
                            was een weddenschap met die gozer, hij dronk 15glazen bier x 0.2 cl = 3liter bier in 10 minuten leeg.

Een half uur later werd hij met een ambulance afgevoerd.
                            Ja als je het over een avond zal drinken zal je er geen alcoholvergiftiging van krijgen.

En tja 3 liter bier wegdrinken op een avond is niet de normaalste zaak van de wereld, tenminste niet in mijn belevenis

Comment

6 halve liters bier gaat er best in, als ik eenmaal begin is een liter per uur geen uitzondering. Doe het alleen nooit....
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X