word ik langer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• word ik langer?

hallo,

ik ben al zon 5 maanden bezig met trainen met gewichten. voorheen toen ik 13 was trainde ik verkeerd (geen goeie voeding, te veel trainen etc.) IK heb nu al aardig wat spier opgebouwd en heb een voedingsschema en routine in het trainen. maar ik zit met een vraag: ik ben 1.81 m en 71 kilo.
    Ohja ben 15 jaar.ik ben deels ecto en deel meso. zag er eerst uit als een ecto maar das verdwenen. dus het probleem is: ik ben bang dat ik niet langer zou worden dan 1.81 m.. is dit een mythe of klopt het egt. heb een vrije lange aanleg en men vader is 1.97 ofzo. word ik later ook zo lang of mss iets kleiner?? alvast bedankt !!!!

Gegroet
    Last edited by T L A M; 17-07-2009, 11:55. Reason: vergeten

Het is een mythe. Gewoon genoeg eten en juiste techniek hanteren.
    Hoe lang je wordt geen idee. Moet je voor bij de dokter zijn en als het goed is heeft de schoolarts dat vroeger al voor je berekend wat prognose lengte is.

Comment

Originally posted by T L A M View Post
      hallo,

ik ben al zon 5 maanden bezig met trainen met gewichten. voorheen toen ik 13 was trainde ik verkeerd (geen goeie voeding, te veel trainen etc.) IK heb nu al aardig wat spier opgebouwd en heb een voedingsschema en routine in het trainen. maar ik zit met een vraag: ik ben 1.81 m en 71 kilo.
      Ohja ben 15 jaar.ik ben deels ecto en deel meso. zag er eerst uit als een ecto maar das verdwenen. dus het probleem is: ik ben bang dat ik niet langer zou worden dan 1.81 m.. is dit een mythe of klopt het egt. heb een vrije lange aanleg en men vader is 1.97 ofzo. word ik later ook zo lang of mss iets kleiner?? alvast bedankt !!!!

Gegroet
      jij groeit nog heus wel wat en 1.81m is bijna ideale lengte 4 cm te kort die komen er nog wel bij

Comment

als je pro BB wil worden is 1,85 aan de grote kant.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          als je pro BB wil worden is 1,85 aan de grote kant.
          Didn't stop Lou Ferrigno
          The Incredible Lou Ferrigno - The Official Website

Lou Ferrigno's height is 6 ft 3 in (191 cm)
          Peak height was 6 ft 4.5 in (194 cm)

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Didn't stop Lou Ferrigno
            The Incredible Lou Ferrigno - The Official Website

Lou Ferrigno's height is 6 ft 3 in (191 cm)
            Peak height was 6 ft 4.5 in (194 cm)
            coleman is ook niet klein, ed van amsterdam ook niet maar die heeft, ondanks zijn geweldige fysiek, toch niet verder weten te komen. Wat naar zijn eigen zeggen ook door zijn lengte komt.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Mijn neef wilde ook graag prof worden, maar zijn lengte zat hem ook niet mee.
              Hij is 2.00 meter.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Lees de sticky tienerbodybuilding eens door.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je bent nu 15 jaar. De groeicurve is per persoon heel verschillend. Ikzelf heb nooit een groeispurt gehad maar ben geleidelijk aan groter geworden. Een man is uitgegroeid op zn 18e maar er zijn ook mensen die doorgroeien tot hun 21e.

Maak je geen zorgen zou ik zeggen, je groeit nog wel door. Als je je echt zorgen maakt over je lengte ga dan naar de huisarts, die kan je goed helpen.

Er bestaat namelijk zoiets als groeihormoon waardoor je meer rendement uit je telomeer haalt (waardoor je dus langer wordt). Maar dit kan nare bijwerkingen hebben zoals borstvorming.

Een rare vraag misschien: heb je de baard al in de keel? Zo ja hoe lang?
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Okee bedankt voor de reacties! waardeer het! en bedankt want ik moet eigenlijk wel een keuze make

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                      Je bent nu 15 jaar. De groeicurve is per persoon heel verschillend. Ikzelf heb nooit een groeispurt gehad maar ben geleidelijk aan groter geworden. Een man is uitgegroeid op zn 18e maar er zijn ook mensen die doorgroeien tot hun 21e.

Maak je geen zorgen zou ik zeggen, je groeit nog wel door. Als je je echt zorgen maakt over je lengte ga dan naar de huisarts, die kan je goed helpen.

Er bestaat namelijk zoiets als groeihormoon waardoor je meer rendement uit je telomeer haalt (waardoor je dus langer wordt). Maar dit kan nare bijwerkingen hebben zoals borstvorming.

ja heb ik al ongeveer een jaar, mijn groeispurt is inmiddels ook al voorbij. en sommige zegge bij mij op school: he JOH niet zo zwaar prate:P!

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post

Klinkt ideaal!

Comment

hmm ik zou als ik jou was even bij de huisarts langs gaan dan als je er zwaar aan trekt.

Ik zelf zou eerlijk gezegd denken dat je nog een laatste naschok krijgt van je groeispurt goed eten, omega3 is goed voor de groei.
                          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Moet je voor bij de dokter zijn en als het goed is heeft de schoolarts dat vroeger al voor je berekend wat prognose lengte is.

Daar klopt toch niks van
                            Ze hadden bij mij voorspeld dat ik 185cm werd.. en ben nu 193cm..

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                              Moet je voor bij de dokter zijn en als het goed is heeft de schoolarts dat vroeger al voor je berekend wat prognose lengte is.

Daar klopt toch niks van
                              Ze hadden bij mij voorspeld dat ik 185cm werd.. en ben nu 193cm..
                              precies ze zijden tegen mij: je mag van geluk spreken als je de 170cm haalt nou ik ben net geen 180

waarom wil je langer worden man 181cm is toch perfect?!?!?
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X