Voedingschema (newbie!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema (newbie!)

Ben zojuist op een website uitgekomen en heb een schema ingevuld en kom ongeveer uit op 3400 calorieën (bulk) en 1990 calorieën (cut).

Ik neem aan dat ik gewoon de 3400 moet aanhouden? Zo ja, dan ga ik vanmiddag even een mooi voedingschema maken waar ik dan de volgende dag mee ga beginnen

Edit: bijlage is te groot
    2shared - download voedingsschema.xls
    Last edited by Gekkigheid; 22-07-2009, 11:52.

Waar is de bijlage?

En welke behoefte je aan moet houden is afhankelijk van je doel.

Houd er wel rekening mee dat berekende behoeftes slechts een richtlijn zijn en dat je altijd zelf zult gaan moeten experimenteren met hoeveelheden kcal.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

De bijlage was te groot dus heb het even geupload > 2shared - download voedingsschema.xls

onderaan klikken op: Save file to your PC: click here

Comment

Euhm, hoe kun je al een voedingsschema uploaden als je zegt vanmiddag een voedingsschema te gaan maken? Ik kan je bestand overigens niet openen dus wellicht staat er wel helemaal geen voedingsschema in.

En wat is je doel?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Euhm, hoe kun je al een voedingsschema uploaden als je zegt vanmiddag een voedingsschema te gaan maken? Ik kan je bestand overigens niet openen dus wellicht staat er wel helemaal geen voedingsschema in.

En wat is je doel?
          Ik bedoelde eigenlijk een schema maken met etensware op basis van dit schema (calorie behoefte).

Mijn doel is om breed te worden, moet het wel combineren met mijn studie dus trainen word over het algemeen na etenstijd of laat in de middag (neem aan dat dit geen probleem is?)

Comment

Aankomen in massa is dan inderdaad boven behoefte eten. Of dat dan ook daadwerkelijk die 3400 kcal is, is een kwestie van testen (kom je übehaupt wel aan? kom je vooral in vet aan? testen, evalueren, aanpassen, etc.).

Comment

Mijn vraag is min of meer, of dit schema klopt (misschien heb ik wel iets fout gedaan oid). Het is meer een bevestiging of het klopt. Als dat zo is dan zal ik een schema gaan maken met etenswaren

Zie bijlage
              Attached Files
              Last edited by Gekkigheid; 22-07-2009, 12:07.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X