Fricandeau

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga van de informatie uit die ik in die link heb gelezen, en daar word varkensvlees afgeschilder als een soort van gif. Ik denk dat dat overdreven is.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Gif is meer als een dodelijk iets he. Alcohol is bijvoorbeeld ook gif. Iets wat je lichaam schaad of het nu tijdelijk of permanent is ( je lichaamsfuncties beïnvloed dus ) worden al als gif beschouwt.

Er bestaat ook gif, die pas na lange tijd schadelijk wordt. Het blijft dan wel gewoon gif.

Comment

suiker en zout zijn ook vergif als je ze jarenlang neemt. Wat door volledige bevolkingsgroepen wordt gedaan.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ik denk dat het gewoon zwaar overdreven is dat varkensvlees ongezond is. ik snap dat als je elke dag speklappen eet dat niet goed is.
          Maar mager varkensvlees zal best wel meevallen.

Comment

Ik eet het bij voorkeur gewoon niet kijk eens in de zo veel tijd een frikadelletje speciaal schuif ik wel naar binnen. Alhoewel dit ook 9 van de 10 keer een kip variant is.
            Go heavy or go home!

Comment

Ik eet ook liever kip of vis, maar een varkenshaasje op zn tijd

Comment

Mwah, dan nog geef ik er niet de voorkeur aan. Ook qua smaak niet.
                Go heavy or go home!

Comment

Wie zei ook alweer dat niet waaruit iets bestaat maar de dosis de giftigheid van een goedje bepaalt?
                  Last edited by Pinada; 23-07-2009, 06:23.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Inderdaad, gif of niet is alleen, ik herhaal alleen dosisafhankelijk.

Dat gezegd hebbend, ik heb nog nooit welke wetenschappelijke onderbouwing ooit gezien, van het feit dat varkensvlees mindere kwaliteit eiwitten levert dan andere dierlijke bronnen, laat staan ongezond is.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Met varkensvlees is volgens mij niet zo heel veel mis hoor. De eiwitten zijn goed en volgens mij is er veel meer vetter rundsvlees dan vet varkensvlees.
                      Vergelijk de hvh vet in een lendebiefstuk maar eens met een stuk varkenshaas.
                      Toegegeven, spek en worst is vette zooi die je niet zou moeten eten. Maar ham, fricandeau, filetlapjes en varkenshaas zijn goede eiwitbronnen voor bodybuilders hoor.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Leverworst dan, moet je eens voor de "lol" op de ingrediënten lijst kijken.
                        Gooi je hem spontaan weg. Varkenslever, varkensvet, smaakstoffen conserveringsmiddel en ga zo maar door.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          Leverworst dan, moet je eens voor de "lol" op de ingrediënten lijst kijken.
                          Gooi je hem spontaan weg. Varkenslever, varkensvet, smaakstoffen conserveringsmiddel en ga zo maar door.
                          Het woord "worst" zegt al genoeg. Worst en spek moet je weg laten uit je voedingschema. Tenzij je graag E- nummers binnen krijgt.

Comment

Dat heb je ook met kip.
                            Als je een kip met vel in de oven gooit moet je eens zien wat een vet er uit komt. Dan is kip ineens niet meer gezond.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Dat heb je ook met kip.
                              Als je een kip met vel in de oven gooit moet je eens zien wat een vet er uit komt. Dan is kip ineens niet meer gezond.
                              Het vel is een vetbom. Vandaar dat we altijd kipfilet eten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Inderdaad, gif of niet is alleen, ik herhaal alleen dosisafhankelijk.
                                En frequentie.
                                He who keeps silent consents.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X