Fricandeau

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Morocius View Post
    En frequentie.
    Alleen als het gif in de weefsels wordt opgeslagen. Als het meteen na opname uitgescheiden wordt maakt de frequentie niet uit.
    Een goed voorbeeld hiervan is de giftigheid van Vitamine A die in de vetweefsels wordt opgeslagen. Als Betacaroteen is het niet giftig, maar als vitamine A in supplementvorm wel.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Ik denk dat het gewoon zwaar overdreven is dat varkensvlees ongezond is. ik snap dat als je elke dag speklappen eet dat niet goed is.
      Maar mager varkensvlees zal best wel meevallen.
      varkensvlees is wel een enorm goede smaakmaker in de keuken, ik eet het ook niet meer maar de lekkerste gerechten bereid je vaak met spek of spekvet. maar ik denk wel dat als je serieus traint en op je voeding wil letten dat het belangrijks het heel weinig tot bijna niet meer te eten! ik ben kok dus voor goede , gezonde en lekkere eet tips ben je welkom. ben best creatief op gezonde wijze!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Alleen als het gif in de weefsels wordt opgeslagen. Als het meteen na opname uitgescheiden wordt maakt de frequentie niet uit.
        Een goed voorbeeld hiervan is de giftigheid van Vitamine A die in de vetweefsels wordt opgeslagen. Als Betacaroteen is het niet giftig, maar als vitamine A in supplementvorm wel.
        Maar andersom is het ook waar, sommige stoffen zijn in een kleine dosis niet giftig maar worden dit over een langere periode wel. Een frequentie kan ook gewoon één zijn.
        He who keeps silent consents.

Comment

Maar andersom is het ook waar, sommige stoffen zijn in een kleine dosis niet giftig maar worden dit over een langere periode wel. Een frequentie kan ook gewoon één zijn.
          Alleen als al die kleine doses dan wel in het lichaamsweefsel opgeslagen blijven. Tenzij ze steeds bij elke keer organen blijvend beschadigen.

Comment

Bijvoorbeeld, maar ook herstel (indien mogelijk) is een factor. Een dosis kan ook bepaald worden aan de hand van een frequentie.
            He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              De eiwitten in kip hebben idd een hogere biologische waarde,
              maar die in varkensvlees zijn niet super laag ofzo.

dus fricandeau zou naar mijn mening dus ideaal zijn,
              als je even op de kip bent uitgekeken.
              Bs de biologische waarden van vlees zijn hetzelfde volgens tabellen
              Van eieren zijn de biologische waarden het hoogs met 100%

Comment

Bijvoorbeeld, maar ook herstel (indien mogelijk) is een factor. Een dosis kan ook bepaald worden aan de hand van een frequentie.
                Ja, maar alleen als in de tussenliggende tijd de organen die aangetast zijn niet hebben kunnen herstellen en/of er genoeg van de vorige dosis in de lichaamsweefsels zijn opgeslagen kan de dosis is als giftig worden beschouwd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X