Fricandeau

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fricandeau

Dag mensen,

Ik ben nu 2 weken aan het cutten en 2,3 kilo afgevallen ( )

Ik heb gelezen op DBB dat er in fricandeau 33 gram eiwit per 100 gram zit (slechts 2,0 gram vet FTW) :O!

Is dit zo of was het misschien een typfout? Zo ja, waarom raden jullie mensen dan altijd boterhammen met kipfilet aan? Daar zit nl 17 /100 gram eiwit en 7 /100 gram vet in

Alvast bedankt
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

De prijs zou ook wel verschillen.
    Daarnaast maakt het niet zoveel uit of je nu 2 of 7 gram vet binnen krijgt, we zijn geen sonja bakker he, vet mag je gerust binnen krijgen ( ook in de cut )

EDIT: zie trouwens dat het varkensvlees is. Je moet niet naar de eiwitten kijken, maar naar de aminozuren, die aan de eiwitten vast zitten. Kipvlees heeft meer kwaliteitseiwitten ( met de aminozuren ) dan varkenvlees.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      De prijs zou ook wel verschillen.
      Daarnaast maakt het niet zoveel uit of je nu 2 of 7 gram vet binnen krijgt, we zijn geen sonja bakker he, vet mag je gerust binnen krijgen ( ook in de cut )

EDIT: zie trouwens dat het varkensvlees is. Je moet niet naar de eiwitten kijken, maar naar de aminozuren, die aan de eiwitten vast zitten. Kipvlees heeft meer kwaliteitseiwitten ( met de aminozuren ) dan varkenvlees.
      Aha zie je wel, wist wel dat er een addertje onder het gras zat
      Thx
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

De eiwitten in kip hebben idd een hogere biologische waarde,
        maar die in varkensvlees zijn niet super laag ofzo.

dus fricandeau zou naar mijn mening dus ideaal zijn,
        als je even op de kip bent uitgekeken.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

En het is vooral lekker!!
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ook wel rekening houden met zout!
            nuja in kipfilet zit er ook wel redelijk veel...
            @ ketIF

Comment

Het is niet zozeer het vet in varkensvlees, eerder het feit dat varkens geen goede reiniging in hun lichaam hebben waardoor veel afvalstoffen in het vlees blijven zitten.

Edit: hier nog een linkje
              http://www.centrumhethof.nl/body/voe...lees-slecht-is
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Hoe bedoel je dat varkens hebben geen goede reiniging?

Edit ik zie de link over het hoofd:P

ik vind het nogal overdreven. De halve Nederlande bevolking eet varkensvlees.
                Last edited by Ashley; 22-07-2009, 17:49.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Hoe bedoel je dat varkens hebben geen goede reiniging?

Edit ik zie de link over het hoofd:P

ik vind het nogal overdreven. De halve Nederlande bevolking eet varkensvlees.
                  en de halve wereld niet

Comment

en de andere helft?

In dat stuk word varkensvlees afschilderd als een gif....Gaat wel heel erg ver

Comment

Ik durf te zeggen dat 95% van de Nederlandse bevolking achterlijk is op het gebied van nutrition (en dan schat ik het in het voordeel van NL), dus overdreven, nee helemaal niet.
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat wil je daar mee zeggen....mensen worden net zo makkelijk 100 jaar met het eten van varkensvlees.

Comment

Nou ga jij lekker trainen om 100jaar te worden, dan train ik wel voor bodybuilding

OT; eet zelf ook wel is varkensvlees, 1x per 2 weken ofzo ter afwisseling.
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Zucht

Comment

Euhm, nou heb ik het stuk in de link niet gelezen, maar het feit (als het een feit is) dat de halve Nederlandse bevolking varkensvlees eet, wil niet zeggen dat het goed is of dat er niks mis mee is...
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X