Groot eet probleem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

EDIT; laat maar
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Dynobet,

bedankt dat je een schema voor me wilde maken.
      Ik ben je er heel dankbaar voor omdat ik zelf gewoon niet meer weet wat ik moet kiezen ik zal een maand aan jouw schema houden en kijken hoe het gaat als ik eerlijk ben denk ik dat het wel goe gaat komen aangezien ik al om 7.00 moet eten :P.

Comment

Lol ..

Comment

Originally posted by CursedTwinDolls View Post
          Dynobet,

Ik ben je er heel dankbaar voor omdat ik zelf gewoon niet meer weet wat ik moet kiezen ik zal een maand aan jouw schema houden en kijken hoe het gaat als ik eerlijk ben denk ik dat het wel goe gaat komen aangezien ik al om 7.00 moet eten :P.
          Die jonge is ook te goed voor deze wereld
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

geen dank, ik help graag anderen
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dynobet,

waarschijnlijk kom je in deze maand 15kg pure spiermassa aan, echt een top schema werd door vele beginnende topsporters gebruikt!
              Groeten

Comment

Ok ik ben hier niet om 15 kilo spiermassa aan te komen... dus probeer aub niet grappig te zijn want ik stel hier een normale vraag, ik probeer even een goeie eetschema te krijgen voordat ik uberhoud ga fitnissen dus je kan me wel gaan uitlachen..

Comment

Ok ik ben hier niet om 15 kilo spiermassa aan te komen... dus probeer aub niet grappig te zijn want ik stel hier een normale vraag, ik probeer even een goeie eetschema te krijgen voordat ik uberhoud ga fitnissen dus je kan me wel gaan uitlachen..
                  1 ik probeer niet grappig te zijn
                  2 je stelt geen normale vraag
                  3 ik lach je niet uit
                  Groeten

Comment

nou mij houw je niet voor de gek met dat je gelijk 15 kilo spiermassa aankomt.

Comment

nou mij houw je niet voor de gek met dat je gelijk 15 kilo spiermassa aankomt.
                      Nee niet gelijk.....heeft een maandje of 6 nodig voordat je die 15 kg bent aangekomen.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ok dankje Ashley en ik denk dat ik maar beter naar jouw advies ga luisteren naar de eerdere tip die u/jij me had gegeven.

waar vind ik eingelijk zo'n body fitshop? woon zelf in Haarlem.

Comment

Kijk eens op google.....Geen dank
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wat grappig.. Je zegt mij hou je niet voor de gek, maar ondertussen bedank je wel dynobet wel voor z'n schema. (Waar overigens ook niets mis mee is.) Ik zou als ik jou was alles nog eens een extra keer doorlezen!
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Dynobet als erelid aanstellen, goede kerel succes met je goede schema
                              Owja en ik zou vooral ook geen benen trainen is nutteloos.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

ja ik weet het maar ik denk niet dat het zo slecht idee is om me daar een paar keer aan te houden in een week alleen ik moet natuurlijk wel gevarieerd eten drm kan ik denk ik maar beter naar zo'n shop gaan om advies te gaan vragen kost mischien 17 euro maar ik heb het ervoor over.

Ik vind het alleen jammer dat ik hier op deze forum geen vriendelijk normaal antwoord kan krijgen.

en of jfree die ken ik in het echt die probeert het alleen maar voor mij moeilijker te maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X