Bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is mijn schema beter?

Comment

Originally posted by punani View Post
      haha dat vragenveel members ja. Ik ben nog aan het spelen wat de beste manier is om groot te wordne (zonder vet). Maar ik merk wel dat relatief weinig koolhydraten en veel vet/proteine goed werkt.
      Sorry Punani, heb respect voor je kennis maar ben het hier niet mee eens..
      Ik weeg momenteel ongeveer 68 kilo, ben zelf ook bezig mn lichaam te verkennen wat voedingswaarde betreft, heb een tijdje terug eens op high fat gezeten (KH: 350 Gram / EIWIT: 240 Gram VET:100 gram) Dat was 1,5 gram BW of net iets meer, hiermee bekwam ik (ook voor mn gevoel) wel wat vet aan..
      Nu zit ik op (KH: 380 Gram / EIWIT: 240 GRAM VET: 81 GRAM) En blijf ik voor mn gevoel droger..

Ik denk dat naar ratio van procenten van KEV kijken belangrijker is dan naar de hoeveelheden.. Als je hoger in vetten zit ga dan relatief laag in KH zitten, je lichaam kan maar 1 ding tegelijk als brandstof gebruiken..
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
        Sorry Punani, heb respect voor je kennis maar ben het hier niet mee eens..
        Ik weeg momenteel ongeveer 68 kilo, ben zelf ook bezig mn lichaam te verkennen wat voedingswaarde betreft, heb een tijdje terug eens op high fat gezeten (KH: 350 Gram / EIWIT: 240 Gram VET:100 gram) Dat was 1,5 gram BW of net iets meer, hiermee bekwam ik (ook voor mn gevoel) wel wat vet aan..
        Nu zit ik op (KH: 380 Gram / EIWIT: 240 GRAM VET: 81 GRAM) En blijf ik voor mn gevoel droger..

Ik denk dat naar ratio van procenten van KEV kijken belangrijker is dan naar de hoeveelheden.. Als je hoger in vetten zit ga dan relatief laag in KH zitten, je lichaam kan maar 1 ding tegelijk als brandstof gebruiken..
        Dude het scheelt 19 gram vet /facepalm

350 is by NOONES STANDARDS low in carbs, ik gok dat punani met low carbs <100 grens zit
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Denk dat punani bedoelt dat dat voor hem persoonlijk geld. Tenminste daar ga ik wel van uit. Ik vind zelf dat als je jong bent en nog niet zo lang bezig, dat je gewoon moet freten en freten en nog is freten, uitzonderingen daar gelaten en ook geen toepassing voor endo's. Merk dat ik hard ga op een 1000+cal bulk, zonder dat ik veel vet gain, terwijl ik toch echt wel flink wat vet in m'n schema heb zitten. Is dus echt niet voor iedereen hetzelfde. Probeer gewoon veel uit en kijk hoe je er op reageert.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Bloody hell mate.
            200 gram vetten???
            Wil je hem dood hebben? Das toch veel te veel man.
            Zeker niet.

@ Spank
            Met alle respect, shut up.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Aangezien de twee mensen met de meeste kennis op het gebied van bb in dit topic zeggen dat high fat, lower carb goed is, ben ik toch al snel geneigd hun te geloven ipv mensen die weinig/nooit goede bijdragen leveren op dit forum.

Daarnaast bulk ik nu zelf ook, en eet zoon 30% vet. (125g)
              denk dat 30-35% ideaal is, en voor mij ook haalbaar.
              (dus beetje wat falstyr ook zei, nog iemand die veel kennis heeft)
              Kijk dus niet alleen naar wat er gezegd wordt, maar ook wie het zegt.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Zeker niet.

@ Spank
                Met alle respect, shut up.
                En toch merkte ik het..

Als ik hoger in vetten ga ga ik laag in mn carbs..

(KEV 40/30/30)
                Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  Aangezien de twee mensen met de meeste kennis op het gebied van bb in dit topic zeggen dat high fat, lower carb goed is, ben ik toch al snel geneigd hun te geloven ipv mensen die weinig/nooit goede bijdragen leveren op dit forum.

Daarnaast bulk ik nu zelf ook, en eet zoon 30% vet. (125g)
                  denk dat 30-35% ideaal is, en voor mij ook haalbaar.
                  (dus beetje wat falstyr ook zei, nog iemand die veel kennis heeft)
                  Kijk dus niet alleen naar wat er gezegd wordt, maar ook wie het zegt.
                  Geeneen bodbuilder zal je dit aanraden, ik train in een proffesionele gym en spreek veel grote jongens (Echt grote jongens, heb veel contact met Nr 2 van het NK Junioren, 20 jaar is hij)

Deze vertellen mij allemaal niet te hoog in vetten te gaan maar des te hoger in Koolhydraten en Eiwitten..

probeer hun maar eens tegen te spreken, zei maken het dagelijks mee..
                  1-1,5 gram BW aan vet is zat.. Daarnaast 5,5 Gram KH aan BW en 2-3 Gram Eiwit BW = Groeifunctie aan..

Comment

en oow ja, dit is geen bash tegenover Punani.. Hij is de man met veel verstand hiervan..

Comment

Geeneen bodbuilder zal je dit aanraden, ik train in een proffesionele gym en spreek veel grote jongens (Echt grote jongens, heb veel contact met Nr 2 van het NK Junioren, 20 jaar is hij)

Deze vertellen mij allemaal niet te hoog in vetten te gaan maar des te hoger in Koolhydraten en Eiwitten..

probeer hun maar eens tegen te spreken, zei maken het dagelijks mee..
                      1-1,5 gram BW aan vet is zat.. Daarnaast 5,5 Gram KH aan BW en 2-3 Gram Eiwit BW = Groeifunctie aan..
                      Scheelt dat punani ook in het NK junioren meedraaid en events zoals Hercules, en JBC als ik me goed herinner.
                      gezien zijn ervaring en elk lichaam anders werkt ben ik van de mening dat het uitproberen is en de optie hoge vetten ook een goede variant kan zijn.
                      Last edited by Beachboy; 07-08-2009, 15:14.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        Scheelt dat punani ook in het NK junioren meedraaid en events zoals Hercules, en JBC als ik me goed herinner.
                        True.. Maar die andere jongens ook, overgens vertelt hij in Q&A to get ripped dat 50 gram voldoende is van iemand van 80 Kilo.. En hier zegt hij dat 200 gram goed is voor iemand van 70 Kilo..

Comment

en oow ja, dit is geen bash tegenover Punani.. Hij is de man met veel verstand hiervan..
                          Je spreekt hem direct tegen, dus moet je daar ook de verantwoording voor nemen. Niet zeggen hij heeft het fout want ik heb gelijk omdat ik met #2 praat en vervolgens je onttrekken van commentaar op je uitspraak zo werkt het niet.

Alle pr0's zitten in hun cut low carbs, in hun bulk verschilt het gewoon. Het is algemeen geaccepteerd dat hoe lager in carbs je zit in je bulk hoe minder vet je aan zult zetten, het is een afweging tussen maximale spiergroei en minimale vetaanzet. Verder is gewoon afhankelijk van lichaam tot lichaam hoe het geageerd op carbs. Er is niks mis met high carbs maar het is zeker niet zoals jij het hier neerzet.

Verder baseer jij een deel van je argument op het feit dat jij met wel 30 gram carbs ipv 19gram vet , ineens duidelijk verschil merkt. Wat in mijn ogen echt complete fucking onzin is.

Dus bij deze vind ik uw uitspraken ZUIG
                          Last edited by Yawgmoth; 07-08-2009, 15:18.
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat Punani hier in zn eerste post op dit topic zei was dat je als NATUREL bodybuilder zeker hoog moet zitten in vetten. Dit is omdat die vetten zorgen voor de hormoonproductie in ons lichaam, erg belangrijk voor spieropbouw (onder andere). Jij zegt geen enkele bodybuilder je zal aanraden hoog in vetten te gaan, das omdat die, niet allemaal natuurlijk, anabole steroiden gebruiken. Ik ken de juiste werking niet van anabolen, maar kort gezegd: die zorgen dat je over genoeg hormonen beschikt

High Fat/Low carb werkt, is in erg veel studies aangetoond. Enkele nadelen van low carb is dat je op trainingsdagen minder energie hebt en minder insuline zal aanmaken, dit kan carb cyclen misschien oplossen.
                            @ ketIF

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                              Je spreekt hem direct tegen, dus moet je daar ook de verantwoording voor nemen. Niet zeggen hij heeft het fout want ik heb gelijk omdat ik met #2 praat en vervolgens je onttrekken van commentaar op je uitspraak zo werkt het niet.

Alle pr0's zitten in hun cut low carbs, in hun bulk verschilt het gewoon. Het is algemeen geaccepteerd dat hoe lager in carbs je zit in je bulk hoe minder vet je aan zult zetten, het is een afweging tussen maximale spiergroei en minimale vetaanzet. Verder is gewoon afhankelijk van lichaam tot lichaam hoe het geageerd op carbs. Er is niks mis met high carbs maar het is zeker niet zoals jij het hier neerzet.

Verder baseer jij een deel van je argument op het feit dat jij met wel 30 gram carbs ipv 19gram vet , ineens duidelijk verschil merkt. Wat in mijn ogen echt complete fucking onzin is.

Dus bij deze vind ik uw uitspraken ZUIG
                              Even Nederlands leren grote vrind..

Wie zegt dat ik hem niet tegen spreek?
                              Wie zegt dat ik de verantwoordelijkheid niet op me neem?

Ik zeg enkel dat ik het niet als een B A S H bedoel..

Duh @ ik ga tegen hem in..

ik ben zelf ook aan het vogelen met de ratio KEV..
                              Nu zit ik hoog in carbs.. (KEV = 47 / 29 / 23 op 3200 Kcal)
                              Over enkele weken wil ik het anders gaan doen (KEV = dan 35 / 30 / 35)
                              kijken wat dat met mij brengt..

Zit alleen in dubio met mn schema van de laatste.. Ik geraak niet aan minder carbs..

Comment

True.. Maar die andere jongens ook, overgens vertelt hij in Q&A to get ripped dat 50 gram voldoende is van iemand van 80 Kilo.. En hier zegt hij dat 200 gram goed is voor iemand van 70 Kilo..
                                Begrijpend lezen is belangrijk...

50gr staat in context van afvallen/cutten

Hier hebben we het over Bulken en dan is 30% van je kcal handig om te nemen. Dan zitten de meeste mensen rond de 110-160gr op een dag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X