Bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk

Hier mijn eetschema. Ben 70 kilo dus tijd om flink wat massa te pakken!

4300 kcal trainingsdagen2.xls

eiwitten zijn inclusief brinta. Zonder dat zit ik onder de 200 gram eiwitten!

Graag reacties!

Originally posted by Svenn152 View Post
    Hier mijn eetschema. Ben 70 kilo dus tijd om flink wat massa te pakken!

[ATTACH]7698[/ATTACH]

eiwitten zijn inclusief brinta. Zonder dat zit ik onder de 200 gram eiwitten!

Graag reacties!
    Vetten ligt te hoog, eiwitten te laag. Probeer wat meer kip te eten, of kalkoen of tonijn. Een blikje tonijn naar binnen en je hebt alweer 30 gram aan proteinen meer.

Comment

Dankje voor je reactie! Maar 2,5x lichaamsgewicht is het toch voor eiwitten? dat is 70x2,5 is 175 gram eiwitten dan moet ik eigenlijk wel goed zitten toch?

En verder zal ik wel een blik tonijn eten ipv die 60 gram, even aanpassen!

Comment

Dankje voor je reactie! Maar 2,5x lichaamsgewicht is het toch voor eiwitten? dat is 70x2,5 is 175 gram eiwitten dan moet ik eigenlijk wel goed zitten toch?

En verder zal ik wel een blik tonijn eten ipv die 60 gram, even aanpassen!
        Jij wil flink wat massa pakken zeg je, nou dan mag je best wel hoger in je eiwitten.

Comment

Ok, verder is het schema ok?

Comment

Ok, verder is het schema ok?
            Wat is je BF?

Comment

Er klopt volgens mij iets niet aan je schema...
              Ik kom een totaal kcal uit van een kleine 4000 kcal, geen 4300. Verder kloppen je verhoudingen ook niet, je eet veel meer koolhydraten dan eiwitten toch is de verhouding hetzelfde. Kan zijn dat ik niet goed heb gekeken ofzo, excuses in da geval

Verder kan het geen kwaad om wat hoger te gaan in eiwitten zoals eerder gezegd. 200gram zou genoeg moeten zijn maar voor de zekerheid mag je wat hoger gaan. Vetten zijn idd hoog, is niet nodig. Misschien wat meer carbs eten. Wat ik doe als ik bulk is op trainingsdagen meer carbs eten en wat minder vetten, op niet trainingsdagen minder carbs en meer vetten. Voor mij werkte dit wel goed, moet je zelf wat ondervinden.
              @ ketIF

Comment

ik zou als ik jouw was een nieuw schema maken.

neem 6 maaltijden en zorg voor dit:

Om als natural echt lekker te gainen heb je veel proteine en vet nodig. Als je tussen de 300-350gram koolhydraten neemt heb je meer dan voldoende.

Dus in jouw geval:
                300gram koolhydraten= 1200kcal
                250gram eiwit= 1000kcal
                is in totaal 2200kcal

dan heb je nog 1800kcal over/9=200gram vet.

verdeel het over 6 maaltijden(voor bulk is 6 genoeg imo)

300/6= 50gram kh elke maaltijd
                250/6= +-40gram eiwit elke maaltijd
                200/6=+-35gram vet elke maaltijd

Neem goedkope makkelijk vet bronnen:
                pindakaas, olijfolie, cashewnoten, walnoten en vis/vlees vetten(makreel,zalm,rundergehakt,biefstuk,tartaar)

Neem carbs uit: rijst/brinta/brood en fruit

eiwit zou ik gaan voor ei, whey, kip

zoiets moet je doen

Comment

Originally posted by punani View Post
                  ik zou als ik jouw was een nieuw schema maken.

neem 6 maaltijden en zorg voor dit:

Om als natural echt lekker te gainen heb je veel proteine en vet nodig. Als je tussen de 300-350gram koolhydraten neemt heb je meer dan voldoende.

Dus in jouw geval:
                  300gram koolhydraten= 1200kcal
                  250gram eiwit= 1000kcal
                  is in totaal 2200kcal

dan heb je nog 1800kcal over/9=200gram vet.

verdeel het over 6 maaltijden(voor bulk is 6 genoeg imo)

300/6= 50gram kh elke maaltijd
                  250/6= +-40gram eiwit elke maaltijd
                  200/6=+-35gram vet elke maaltijd

Neem goedkope makkelijk vet bronnen:
                  pindakaas, olijfolie, cashewnoten, walnoten en vis/vlees vetten(makreel,zalm,rundergehakt,biefstuk,tartaar)

Neem carbs uit: rijst/brinta/brood en fruit

eiwit zou ik gaan voor ei, whey, kip

zoiets moet je doen
                  Bloody hell mate.
                  200 gram vetten???
                  Wil je hem dood hebben? Das toch veel te veel man.

Comment

punani heeft er wel heel veel verstand van. Neemt niet weg dat ik het ook wel wat veel vind maar ben ook maar beginnertje.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Vraag me ook af of 200 gram vet echt een meerwaarde heeft, maar als ik iemand geloof is hij het wel
                      Ik volg nu q&a to get ripped en werkt echt fantastisch (nog niet lang bezig maar toch)
                      misschien beginnen aan q&a to get...big?
                      @ ketIF

Comment

haha dat vragenveel members ja. Ik ben nog aan het spelen wat de beste manier is om groot te wordne (zonder vet). Maar ik merk wel dat relatief weinig koolhydraten en veel vet/proteine goed werkt.

Comment

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal proberen een nieuw schema te maken.

Ik denk dat het alsnog wel veel brinta wordt. Vanavond ga ik even puzzelen en dan post ik em weer!

Comment

4300 kcal trainingsdagen3.xls

de 1 zei meer vetten de ander minder dus heb het een klein beetje verhoogd. De koolhydraten zijn lager nu. En de eiwitten zijn hoger(ook al lijkt het niet zo op het eerste aanzicht) maar heb bijv meer kip gedaan en tonijn.

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                              Vraag me ook af of 200 gram vet echt een meerwaarde heeft, maar als ik iemand geloof is hij het wel
                              Ik volg nu q&a to get ripped en werkt echt fantastisch (nog niet lang bezig maar toch)
                              misschien beginnen aan q&a to get...big?
                              200gr heeft niet snel een meerwaarde tenzij je snel veel kalorien nodig hebt. Normaal is het zo dat 30% van je dagelijkse kcal inname aan vetten word besteed. Om aan 200gr te komen zou je dan HEEEL VEEEL kcal moeten eten op een dag. Zo'n 6000kcal en daar komen de meeste mensen niet snel aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X