Bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even Nederlands leren grote vrind..
    Sure zodra jij stopt met 600 typo's per bericht en geen onzin loopt te verkondigen

Wie zegt dat ik de verantwoordelijkheid niet op me neem?
    Ontduiking van de bewijslast, drogreden #2 pak maar NL boekje erbij

En verder verdraai je zoveel dingen dat gewoon onmogelijk is een discussie te voeren dus bij deze bai
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Spank View Post
      Geeneen bodbuilder zal je dit aanraden, ik train in een proffesionele gym en spreek veel grote jongens (Echt grote jongens, heb veel contact met Nr 2 van het NK Junioren, 20 jaar is hij)
      Leroy Teurlings?

Vergeet niet dat die bb'ers gebruiken, en dus geen meerwaarde hebben bij vetten. Als natural echter heb je die meerwaarde wel.

Brambo let wel op, jij niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus de gebruikers zitten weer hoger in koolhydraten ipv vetten?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Leroy Teurlings?

Vergeet niet dat die bb'ers gebruiken, en dus geen meerwaarde hebben bij vetten. Als natural echter heb je die meerwaarde wel.

Brambo let wel op, jij niet.
          unioren
          Slechts 2 junioren in getal,maar dat mocht de pret niet drukken. Leroy Thurlings en Remco de Geus mochten samen uit gaan maken wie hier de Nederlands kampioen zou worden. Remco de Geus bracht een prima fysiek op het toneel maar had de pech tegen een wel hele goede junior te moeten strijden. Leroy Thurlings, a.k.a. Lolly van dit forum , kwam hier met al een aantal wedstrijden in zijn rugzak. En eerlijk gezegd was dat wel te zien. Leroy won hier weliswaar unaniem, en onbedreigd, maar hij zag er moe uit. Zijn benen zijn monsterlijk, zelfs bij de senioren,maar ze tekenden een stuk minder als eerder dit seizoen. Ik kan dan ook niet anders dan concluderen dat de piek voor Leroy niet goed gelegd was. Wanneer je een aantal wedstrijden achter elkaar legt, mag ik hopen dat je op de zwaarste, en dus belangrijkste van de hele reeks in de beste shape verschijnt. Maar dat was nu niet het geval. Voor deze editie van het NK was het gelukkig voldoende voor de winst, maar ik hoop dat Leroy beseft dat wedstrijdervaring op doen leuk is, maar dat je een lijf niet eindeloos kan laten pieken.

Nope, Remco de Geus..

Hij heeft nooit AS gebruikt, alleen nu de laatste keer.. hij is altijd clean gebleven, daarom heb ik zoveel respect voor hem!
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Hij heeft nooit AS gebruikt, alleen nu de laatste keer..
            Beetje dubbelzinnige zin henk

Comment

IMO is gewoon elk lichaam anders.. Kijk naar possel, hij zit ook laag in vet, maar hoog in KH+EIWIT, hij gaind.. VVM..
              Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                Beetje dubbelzinnige zin henk
                lol nee, want hij heeft alle massa naturel verkregen, enkel as om droger te worden wss..

Comment

IMO is gewoon elk lichaam anders.. Kijk naar possel, hij zit ook laag in vet, maar hoog in KH+EIWIT, hij gaind.. VVM..
                  Feit dat hij AS gebruikt laten we dan maar even buiten beschouwing. Spank je hebt de bel horen luiden, maar geen idee waar de klepel is.

Comment

Ook weer zo'n verdraaiing vanjewelste. Behalve het feit dat zo'n anekdotisch bewijs van een uberecto niks aantoont voor de algemene discussie, komt daar nog bij dat jij suggereert dat hij vet zou gainen als hij iets meer vet zou eten, wat ook weer compleet nergens over gaat.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Ook weer zo'n verdraaiing vanjewelste. Behalve het feit dat zo'n anekdotisch bewijs van een uberecto niks aantoont voor de algemene discussie, komt daar nog bij dat jij suggereert dat hij vet zou gainen als hij iets meer vet zou eten, wat ook weer compleet nergens over gaat.
                      Waar lees jij dat? Hij komt nu vvm aan, miss met hoog vet ook wel, wie weet..

Comment

Possel en hoog vet aankomen....sssuuuurrree. Het is dat die gast een pols heeft anders zou die dood verklaard worden.

Comment

insider news. compleet vet vrij is het niet. in 2 jaar tijd omgerekend
                          van ongeveer 3kg vet naar 7.5 kg gegaan. stil not bad 1/4 verhouding

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Possel en hoog vet aankomen....sssuuuurrree. Het is dat die gast een pols heeft anders zou die dood verklaard worden.
                            Een hartslag of een pulse (wel een gruwelijk lelijk Anglicisme dat). Een pols... Tssss.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Svenn152 View Post
                              Dankje voor je reactie! Maar 2,5x lichaamsgewicht is het toch voor eiwitten? dat is 70x2,5 is 175 gram eiwitten dan moet ik eigenlijk wel goed zitten toch?

En verder zal ik wel een blik tonijn eten ipv die 60 gram, even aanpassen!
                              Je moet per kg lichaamsgewicht 2,2 gram eiwitten consumeren. Dus een man van 100 kg moet per dag zeker 220 gram eiwitten naar binnen zien te krijgen. Dit is overigens in de bulk hoger. Dan kun je best 3 gram per kg lichaamsgewicht rekenen. En ik zeg hier LICHAAMSGEWICHT, dus niet vetvrije massa!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X