Oproep aan allen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tjaaaa View Post
    gewoon casseine shake bestellen
    Heb al zitten kijken das niet aan de goedkope kant.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Heb het wel eens in het Engelse erop zien staan: "meagre cheese". Maar geen idee of het in Engeland ook zo heet. Anders haal je toch gewoon wat extra vlees en vis...
      Zie je mij al een biefstukje met uien en champignons net voor het slapen nuttigen?
      Nee, niks in de trend van vlees, vis of kip.
      Het moet iets van zuivel zijn denk ik.
      Vanaf zaterdag zal ik net voor slapengaan een melk-shake met Sci-MX GRS-5 Protein nemen. Dat heeft 40 gram proteine, 2,24 gr. koolhydraten en 3,57 gr. vetten, per shake.
      Hoop dat dat goed is, maar mijn voorkeur gaat uit naar een lekker bakkie kwark.

Comment

Ik zou gewoon verhuizen naar het land van melk, kaas en eieren. Probleem opgelost!

Kijk een naar curd cheese of soft curd cheese.

Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.thedairyhouse.co.uk/images/nutritional-images/curd-cheese.jpg

Stond op een site van Dairy house ofzo in herefordshire, lijkt me een soort boerderij die zelf producten heeft waaronder ook kaas enzo.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Heb het wel eens in het Engelse erop zien staan: "meagre cheese". Maar geen idee of het in Engeland ook zo heet. Anders haal je toch gewoon wat extra vlees en vis...
          Nou, meagre cheese is het ook niet.
          Dat is weer eens gemaakt van kaas en niet van melk.
          Zucht, kan niet begrijpen dat ze het hier niet hebben.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Ik zou gewoon verhuizen naar het land van melk, kaas en eieren. Probleem opgelost!

Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.thedairyhouse.co.uk/images/nutritional-images/curd-cheese.jpg

Stond op een site van Dairy house ofzo in herefordshire, lijkt me een soort boerderij die zelf producten heeft waaronder ook kaas enzo.
            cheers, ga gelijk ff kijken.

Comment

Originally posted by jordy View Post

Thanx matey, dat zou het wel eens kunnen zijn

Comment

Als dat niks is zou ik het ook niet meer weten.

Comment

Meagre Cheese...klinkt meer als een zeer foute nederlands-engels vertaling van een boer :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Meagre Cheese...klinkt meer als een zeer foute nederlands-engels vertaling van een boer :P
                    Hahahaha, nee ik ben eruit. Het is curd cheese.
                    Moet nu alleen nog ff de beste eruit halen waar ik het kan bestellen.
                    Mijn dank gaat uit naar jullie allen omdat jullie mij hebben proberen te helpen maar de eer is voor JORDY.
                    Cheers bud, I owe you one.

Comment

Haha geen probleem hoor, daarvoor zitten we hier tenslotte. Althans ik dan toch.

Comment

@ Jordy

Coole nieuwe avatar kerel!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          @ Jordy

Coole nieuwe avatar kerel!
                          Thanks, maar ik moet wel heel eerlijk zijn dat dat een oudere foto is die ik bewerkt heb met photoshop voor de fun, 't is dus niet het origineel.

Comment

ik snap niet waarom iedereen altijd zo leip is op kwark. wees blij dat je het niet kan kopen

Comment

Inderdaad...Ik dacht eerst dat iets erg aan de hand was met zijn oproep
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by punani View Post
                                ik snap niet waarom iedereen altijd zo leip is op kwark. wees blij dat je het niet kan kopen
                                wat neem jij dan voor je trage eiwitten? yoghurt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X