voedingsvraag van een n00b

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Kan het niet zien, maar als dat zo is dan zal het wel
    Ja die tumbnails werken hier niet, dan maar even zo
    Ik en m'n gezinnetje:
    Imageshack - afbeelding266

Comment

Originally posted by ronnymes View Post
      Tnx man! ik ga er gelijk mee aan de slag!
      Ik zal ( als ik hem heb ) het schema posten.
      You're welcome mate.
      Je hebt in ieder geval een goede body om er wat moois van te maken.

Comment

Tnx voor het compliment , ik zie ook dat ik ( als het klopt veel te laag zit )
        Er moet alleen nog een appel bij, die pak ik na het sporten.

via CALORIETELLER.nl - Online calorieenteller De calorieteller Calorieen tellen alles bekeken
        Attached Files

Comment

Tnx voor het compliment , ik zie ook dat ik ( als het klopt veel te laag zit )
          Er moet alleen nog een appel bij, die pak ik na het sporten.

via CALORIETELLER.nl - Online calorieenteller De calorieteller Calorieen tellen alles bekeken
          Je zit inderdaad veel te laag.
          Doordat je nu enorm onder je behoefte zit zet je lichaam koolhydraten om in vet en zal dit opslaan voor het geval het helemaal niets meer krijgt.
          Ook moet je er voor zorgen dat je in elke maaltijd eiwitten, koolhydraten en vetten stopt. Hou met vetten rekening dat dit voor het merendeel onverzadigde moeten zijn.
          Sterkte maar weer met je schema, ja kerel, tis zo makkelijk nog niet he.

Comment

Je hebt in elk geval n goede basis..

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Je zit inderdaad veel te laag.
              Doordat je nu enorm onder je behoefte zit zet je lichaam koolhydraten om in vet en zal dit opslaan voor het geval het helemaal niets meer krijgt.
              Ook moet je er voor zorgen dat je in elke maaltijd eiwitten, koolhydraten en vetten stopt. Hou met vetten rekening dat dit voor het merendeel onverzadigde moeten zijn.
              Sterkte maar weer met je schema, ja kerel, tis zo makkelijk nog niet he.
              Ja ik schrok er zelf ook wel van, je zou eerder denken dat je te hoog zit.

Dus is het verstandig om wey eiwitten te gebruiken, en misschien tussendoor meer te eten.
              Dan zit ik te denken aan brood met kaas om 10.00u en dat ook weer om 15.00 ( ivm de pauze op het werk )

Maar ik kom er wel..

Comment

Ja ik schrok er zelf ook wel van, je zou eerder denken dat je te hoog zit.

Dus is het verstandig om wey eiwitten te gebruiken, en misschien tussendoor meer te eten.
                Dan zit ik te denken aan brood met kaas om 10.00u en dat ook weer om 15.00 ( ivm de pauze op het werk )

Maar ik kom er wel..
                Beter is om kaas te laten en dit te vervangen voor pindakaas, kalkoenfilet of kipfilet. Kaas heft een enorme hoeveelheid verzadigde vetten.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Beter is om kaas te laten en dit te vervangen voor pindakaas, kalkoenfilet of kipfilet. Kaas heft een enorme hoeveelheid verzadigde vetten.
                  Oke top, ik heb al kipfilet ik zal wel een pot pindakaas erbij halen. tnx voor de tip!

Comment

Vergeet die whey eiwitten voorlopig maar even. Dat zijn supplementen. Supplementen ga je pas dan toevoegen als je met je gewone voedingsschema niet bereikt wat je wilt bereiken. Probeer eerst met je normale voeding tot voldoende eiwitten te komen.
                    Succes!
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X