Beste mensen,
Ik ben nu net 15 jaar 11,5% vet 64 Kilo 1,77 m.
Ik ben nu bijna 5 mnd bezig met 3x in de week krachttrainen maar ik heb me nog nooit aan een schema gehouden (ik boek wel wat vooruitgang, zeker in het begin maar nu gaat het wel heeel langzaam), ben zelfs afgevallen door maar 3x per dag te eten en geen fris te drinken. Ik wil geen totale bodybuilder worden maar wel een sterk en gespierd lichaam opbouwen (ook voor kickboxen), ik wil wel graag nog een beetje me buikspieren eruit laten komen. Nu dacht ik aan ongeveer een beetje zon voedingsschema:
Ontbijt (8 u): Tosti met sap/melk
11 uur: Ontbijtkoek/vezelrijke koekjes
Lunch (1-3 u): Broodje(s)
4-5 uur: Banaan/ ander fruit
Diner: Afwisselend (pasta, pizza, maaltijdsalade, van alles maar wel gezond)
9 uur (optie): toastjes met humus of tapenade ofzo
Nog aanmerkingen?
Ik ben nu net 15 jaar 11,5% vet 64 Kilo 1,77 m.
Ik ben nu bijna 5 mnd bezig met 3x in de week krachttrainen maar ik heb me nog nooit aan een schema gehouden (ik boek wel wat vooruitgang, zeker in het begin maar nu gaat het wel heeel langzaam), ben zelfs afgevallen door maar 3x per dag te eten en geen fris te drinken. Ik wil geen totale bodybuilder worden maar wel een sterk en gespierd lichaam opbouwen (ook voor kickboxen), ik wil wel graag nog een beetje me buikspieren eruit laten komen. Nu dacht ik aan ongeveer een beetje zon voedingsschema:
Ontbijt (8 u): Tosti met sap/melk
11 uur: Ontbijtkoek/vezelrijke koekjes
Lunch (1-3 u): Broodje(s)
4-5 uur: Banaan/ ander fruit
Diner: Afwisselend (pasta, pizza, maaltijdsalade, van alles maar wel gezond)
9 uur (optie): toastjes met humus of tapenade ofzo
Nog aanmerkingen?
Comment