Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Laat ik het in perspectief zetten. Je hebt hèt jaar van je leven. Alles loopt, alles glijdt, je neukt je een ongeluk met alleen maar geile wijven, je vliegt de sportschool in, knalt met de gewichten, strompelt naar buiten, elke keer weer de maximale perfecte training, je eten gaat fantastisch op schema, je krijgt geen enkel niesje überhaupt, kortom je bent een fucking baas.
Je gaint een ongelofelijke, onvoorstelbare, misselijkmakend gestoorde tien kilo droge spiermassa. In één jaar.
Story of my life.
Maar eh ditte:
True. Maar dat was mijn punt niet. Hoeveel denk je dat die opname sneller gaat? Vijf minuten? Een kwartier? Een uur?
En zelfs als die (zeer waarschijnlijk slechts marginaal) snellere opname plaatsvindt, denk je dat te kunnen merken in je resultaat?
Ik had het heulemaal niet over een snellere opname, maar slechts op een transportsysteem in het algemeen.
Ging er vanuit dat je KH nodig had, om insuline op te wekken. Denkfout van mij.
Maar volgens mij haal jij ook dingen door elkaar:
opnamesnelheid is toch niet afhankelijk van de hoeveelheid overdosering?
Oh en los van de spierwinst, het kracht gedeelte mogen we ook niet uit het oog verliezen.
Krachtwinst leidt tot extra massa (mits je genoeg eet) en dat is waar het om gaat. Ik hoef derhalve dus alleen rekening te houden met de gegainde massa.
En opnamesnelheid is ook niet afhankelijk van de mate van overdosering, maar daar had ik het ook niet over. Had het erover dat ik me afvroeg waarvoor je transport nodig denkt te hebben, voor een betere opname bijvoorbeeld. En dat dat een onzinpunt zou zijn gezien je al overdoseert.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment