eerste voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste voedingsschema

Hallo allemaal
    ik ben nieuw op dit forum en ben al een half jaartje bezig met fitness
    Ik heb alleen tot voor kort nooit het nut ingezien van een goed voedingsschema en heb daarom niet veel progressie gemaakt.
    omdat ik nog op school zit heb ik niet ideale tijden om te eten

7.30 250 ml melk, kom brinta (250 ml melk)
    2 broodjes met kipfilet
    1 stuk fruit

10.00 3 broodjes met kipfilet
    200 ml melk

13.15 1 broodje pindakaas, 2 broodjes gebraden gehakt
    250 ml water

14.55 2 broodjes pindakaas
    250 ml water

16.00 plak ontbijtkoek
    200 ml melk
    1 stuk fruit

18.00 avondeten

20.00 500 gram kwark (na training) of 250 ml yoghurt (zonder training)

mijn doel met dit schema is om aantekomen, ik ben 54 kilo bij 1.70 m. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om mijn schema te verbeteren
    Marinier

vermeld even de voedingswaarde etc en jouw eigen behoefte (als je niet weet waar je dit moet berekenen Voedingsbehoefte.nl - Sporten, Stofwisseling , Gezonde vetten)
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      vermeld even de voedingswaarde etc en jouw eigen behoefte (als je niet weet waar je dit moet berekenen Voedingsbehoefte.nl - Sporten, Stofwisseling , Gezonde vetten)
      aantal Kcal 2308
      vetten 51 gram
      koolhydraten 352 gram
      eiwitten 109 gram

Comment

Originally posted by Marinier View Post
        Hallo allemaal
        ik ben nieuw op dit forum en ben al een half jaartje bezig met fitness
        Ik heb alleen tot voor kort nooit het nut ingezien van een goed voedingsschema en heb daarom niet veel progressie gemaakt.
        omdat ik nog op school zit heb ik niet ideale tijden om te eten

7.30 250 ml melk, kom brinta (250 ml melk) nounou niet te duur doen hoor 250ml wel zal ook wel amper brinta inzitten dan
        2 broodjes met kipfilet
        1 stuk fruit

10.00 3 broodjes met kipfilet
        200 ml melk

13.15 1 broodje pindakaas, 2 broodjes gebraden gehakt ja das niet zo topspul
        250 ml water

14.55 2 broodjes pindakaas
        250 ml water

16.00 plak ontbijtkoek durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tis te laat voor ontbijt, maar lunchkoek had ook fout geweest hoor
        200 ml melk
        1 stuk fruit

18.00 avondeten

20.00 500 gram kwark (na training) of 250 ml yoghurt (zonder training) ja op 54kg moet je natuurlijk niet 500gram nemen op niet trainingsdagen stel je voor dat je aankomt

mijn doel met dit schema is om aantekomen, ik ben 54 kilo bij 1.70 m. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om mijn schema te verbeteren
        Marinier
        Weet niks hoeveel KEV dit is dus hoe kunen wij zeggen of het goed is ? Het is niet goed, maar toch. Je ding na de training is triest, daar moet je flink wat naar binnen werken en dan neem je tot je gaat pitten 500gr kwark, dat zet geen zoden aan de dijk. Zit veel troepvoer nog tussen en random fruit. Waarom ene keer melk en dan water en wat is nou 200ml das 2 slokken. Kijk nog maar eens naar andere schema's want je bedoeling is vast goed maar lijkt nergens op. Reken ook meteen uit wat zit in de dingen die je binnenkrijgt en dan zul je zien dat je eiwitten dik tekort komt.

En wat is een broodje? Wit, bruin, volkoren, meergranen jadadada zegt ook niks. Hoeveel beleg pleur je erop ook belangrijk ik mik 50gr kipfilet per 2 boterhammen maja wat doe jij ?

Owhja en 99% zeker dat het teweinig is
        Last edited by Yawgmoth; 29-08-2009, 13:07.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

iig bedankt

Comment

Brood is ook niet echt super spul, dat je dat even weet. Ik snap dat je niet veel anders kan op school, maar houd er rekening mee.

Reken even uit wat er zit in je broodjes, je kipfilet en je mini glaasjes melk tel dat op bij de rest en kijk eens of je in de buurt van de 3000cal komt.

Maar zoek gewoon even een ander voedingsschema op en plunder dat, kom je veel verder mee dan zelf alles bedenken Zeker als je nog weinig kennis hebt van schema's
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Marinier View Post
              aantal Kcal 2308
              vetten 51 gram
              koolhydraten 352 gram
              eiwitten 109 gram
              veel te weinig kcal
              Last edited by Kter; 29-08-2009, 16:25.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies