Vervanger voor groenten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maak desnoods een rijstgerecht met extra veel groenten er doorheen gemikt, proef je er minder van en krijg je wel binnen.

Mijn mening is echter dat je niet mot zeuren en gewoon eten. Als ik alles neit at wat ik niet zo lekker vond, tja...
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
      bron?
      Tips to Boost Testosterone Naturally
      How to Boost Testosterone Production to Maximize Muscle Gains

3. Intake of cruciferous vegetables

Vegetables like Broccoli, radishes, cauliflower, cabbage, turnips, and brussel sprouts are known as cruciferous. They are known for decreasing the estrogen level and increasing the testosterone level. But soya protein should be avoided as it may have adverse effect.

http://www.webmd.com/food-recipes/ne...ous-vegetables

Even simpel googlen en je komt er zelf ook achter.

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
        bron?
        Muscle & Fitness regelmatig lezen. Deze fytochemicalien houden je oestrogeen laag. Dit zijn de zogeheten indolen die veel in koolsoorten zoals brocolli en bloemkool voorkomen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Ik zou inderdaad 2 tabletten multivitaminen nemen.

Zijn heel veel bb die geen groente eten, en die lossen dit vitaminen tekort op door meer multivitaminen te nemen
          wat praat jij nou weer voor onzin,..

niet aanstellen en gewoon groente eten! als je dat er nog niet eens voor over hebt weet ik niet wat je op een site als deze doet!!
          19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

Ik ken geen 1 respectabele bodybuilder die geen groenten eet...

Comment

greg valentino haha
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Een echt goed voorbeeld rofl :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Een echt goed voorbeeld rofl :P
                  Ronnie Coleman eet naar eigen zeggen ook te weinig groenten en slikt dus een zooi multivitaminen.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                    Ronnie Coleman eet naar eigen zeggen ook te weinig groenten en slikt dus een zooi multivitaminen.
                    Ga jezelf nu ook niet vergelijken met Coleman Want dan mag je nog veel andere dingen laten en slikken
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      greg valentino haha
                      hey ,..ik zag dat filmpje van greg valentino gisteren voor het eerst , holy de holy fuck zeg!! nog nooit zoiets leips gezien man! ik blijf lekker natural

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                        Hij zal bedoelen in verhouding tot wat hij eet... Zo een lijf, armpjes en beentjes krijg je echt niet uit n pakje van de drogist hoor.. Multivitaminen zijn n aanvulling, bij gebruik van dat alleen kom je nog wel wat te kort. Groenten zijn meer als vitaminen, en nodig voor onze opbouw.. Nooit uitgaan van wat er word gezegd door n atleet. Zo zeggen ze ook wel dat ze naturel aan de top zijn gekomen, toch?

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
                          hey ,..ik zag dat filmpje van greg valentino gisteren voor het eerst , holy de holy fuck zeg!! nog nooit zoiets leips gezien man! ik blijf lekker natural
                          Hij gebruikt geen anabolen(misschien ook wel) maar die bizarre shit in zijn armen komt door olie die hij erin spuit. Synthol.

Elke mongool kan dat inspuiten en zonder trainen en fatsoenlijk eten er gespierd uitzien.
                          Go heavy or go home!

Comment

Hij gebruikt geen anabolen(misschien ook wel) maar die bizarre shit in zijn armen komt door olie die hij erin spuit. Synthol.

Elke mongool kan dat inspuiten en zonder trainen en fatsoenlijk eten er gespierd uitzien.
                            synthol, lekker spulletje, maar niet om in te spuiten
                            Groeten

Comment

Ik ken er ook 1 die dat doet. Heeft armen van 73cm. Jammer dat het niet bij de rest past. En hij zn armen dagelijks moet intapen. Daar het zich anders verplaatst.. Zag al eens zn bicep aan de zijkant zitten, toch minder fraai hoor...

Comment

Greg Valentino heet ook niet voor niks "the most hated man in bodybuilding"
                                Krijgt door hem alleen maar slechte publiciteit.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X