Fruit ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fruit ??

Heb ook een vraagje over dat fruit, wou namelijk doorbulken tot volgend jaar januarie maybe maart maar nu enkele weekjes later zit ik alweer aan 92kg bw, probleem zijn niet de kg´s maar die dikke buik, valt overal goed mee, weinig vet behalve die dikke ronde buik, net alsof ik binnen 3mnd kleine zou moeten gaan kopen...

Ikzelf heb niet de discipline me aan bepaalde schema´s te houden, ik eet wat ik zie passeren en momenteel ziet men voeding er ongeveer zo uit;

in de morgen
    1/2 liter halfvolle melk
    5schepjes wheygainer
    2tal boterkoeken

middag
    half stokbrood (wit) met beleg meestal americain of tonijn met groenten

in de namiddag
    2suikerwafels
    2bananen

avondeten
    meestal toch 2 borden gevuld
    varieert nogal van dag tot dag;
    2-3 in de week zijn het toch frieten, 1-2x ga ik nog es achter pitta 1-2x pasta (lots of pasta :d)
    vlees is biefstuk, kip, etc etc

voor de tv
    grote kuip gevuld met vanilleijs slagroom en aardbeien

Dit was het zowat, verre van hetgeen het zou moeten zijn natuurlijk maar het moet gaan veranderen want ik wil toch wel weer wat strakker worden en mijn vriend tijdens een wcbezoekje terug goeiendag kunnen zeggen ...

Wil het proberen als volgt te minderen,

smorgens enkel shake
    tussendoor fruit (bananen of ananas)

smiddags belegd broodje
    tussendoor fruit (bananen of ananas)

savonds avondeten mee eten met men ouders maar frieten vermijden en overstappen naar rijst

voor de tv ... don´t know maar denk de aardbeien zonder het o zo lekkere vanilleijs met de bijhorende slagroom....

Wil het vooral op fruit gaan houden en ook de cola die ik overdag benuttig (1.5-2l) vervangen door water en fruitsap

Iemand advies over fruit, weet dat het niet de meeste voordelen biedt maar wil het toch eens gaan proberen en de nodige voedingstoffen uit de grote maaltijden halen. Fruit zie ik als tussendoortje en om wat de honger te gaan stillen !!
    No means Try Again

Oei, had wel verwacht dat je veel beter zou eten gezien je tijd op het forum.

Fruit bevat veel suikers die zorgen voor insulinepieken, die je niet wilt hebben denk ik?
    Fruitsappen bevatten vaak zelfs nog toegevoegde suikers naast degene uit het fruit dus een nog mindere keuze.

En je nieuwe eetschema is veeeeeee te weinig, en nog eens slechte dingen ook.
    Je zal zo alleen maar je metabolisme verneuken.
    Last edited by Shredmaster; 02-09-2009, 14:22.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Oei, had wel verwacht dat je veel beter zou eten gezien je tijd op het forum.
      zou je idd wel verwachtten is een tijd heel goed gegaan maar na ziek te zijn vorig jaar wou ik het grote verlies in kg´s zo spoedig mogelijk weer terugwinnen en is me ook wel gelukt behalve het feit dat er meer vet bij te pas is gekomen dan verwacht

tijd dus daar weer verandering in te brengen

wat zou je dan aanraden ipv fruit als tussendoortje (enkel om de honger te stillen), drank zal dan gewoon water worden

lees juist nog stukje over verneuken, zoveel minder wordt het toch niet buiten de boterkoeken, wafels en vanilleijs ?? of ga ik hier nu volledig de mist in ??
      No means Try Again

Comment

Is dit het? Plaats een voeding schema, hier kan niemand iets mee. En ja friet? Zoal stoppen.. Bananen zijn niet vet, maar je komt er wel van aan.. Cola= veel suiker dus ook niet zo best.. Maak n schema, en plaats het hier.. Bij bulken, hoef je echt niet zo,n pens te krijgen..

Comment

Ben niet zo schema gericht Knulletje maar thx voor de reply.
          Kwam voornamelijk horen hoe het zit met fruit en of die kon dienen als vervanging van al de junkfood die ik binnenspeel . Die dikke pens moet er sowieso vanaf dus zal er meer moeten veranderen dan enkel mijn voeding...
          No means Try Again

Comment

Je kan ook even op behoefte eten en langzaam omhoog/omlaag afhankelijk van wat je wilt.
            Eet je minder dan je behoefte val je af.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Gewoon zoveel mogelijk de junkfood vermijden en idd vervangen door minder vette producten
              fruit is wel goed voor je als je maar nie teveel neemt en uit groente kan je alle benodigde vitamines halen.

Comment

Pfft had wel wat beters verwacht van je FoS. Ook je instelling is kut te noemen.

Maak gewoon een opzetje wat je volgens een schema op een dag moet eten. Dan hoef je niet per se volgens schema te eten zolang je het maar op die dag eet. Telkens als je wat neemt streep je het van je lijstje af. De keer daarna als je honger hebt eet je weer de dingen en hoeveelheden op je lijstje. En voor het slapen gaan moet alles op dat lijstje weg gewerkt zijn. Niets meer en niets minder.

Comment

Suikerwafels en boterkoeken Fozzy? Dat had ik van jou niet verwacht!!
                  Dat kan en moet beter.

Overigens ben ik wel een voorstander van fruit in de bulk en op onderhoud. Als alles klopt met je KEV verhoudingen dan moet fruit wat mij betreft gewoon kunnen. In de cut is het anders. Dan kun je beter fruit door groenten vervangen.
                  Overigens heb je veel verschillende fruitsoorten met verschillende suikergehaltes. Meloen en druif bevatten veel suikers terwijl citroenen, grapefruits en appels juist weer weinig suikers bevatten. Experimenteer een beetje er mee zou ik zeggen...
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                    Ben niet zo schema gericht Knulletje maar thx voor de reply.
                    ??? dit snap ik niet!! wil je veranderen of niet??? als je zelfs nog geen schema wilt opmaken, hoe zou je dan ooit de discipline hebben je eetpatroon te veranderen??
                    ik kan hier echt niet bij...

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post

2tal boterkoeken

half stokbrood (wit)

2suikerwafels

2-3 in de week zijn het toch frieten, 1-2x ga ik nog es achter pitta

grote kuip gevuld met vanilleijs slagroom en aardbeien

Ik ben teleurgesteld in je Fozzy
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Suikerwafels en boterkoeken Fozzy? Dat had ik van jou niet verwacht!!
                        Dat kan en moet beter.

Overigens ben ik wel een voorstander van fruit in de bulk en op onderhoud. Als alles klopt met je KEV verhoudingen dan moet fruit wat mij betreft gewoon kunnen. In de cut is het anders. Dan kun je beter fruit door groenten vervangen.
                        Overigens heb je veel verschillende fruitsoorten met verschillende suikergehaltes. Meloen en druif bevatten veel suikers terwijl citroenen, grapefruits en appels juist weer weinig suikers bevatten. Experimenteer een beetje er mee zou ik zeggen...
                        buiten dat van die wafels en boterkoeken was dit dus waar ik op zoek naar was. Thx Mark

Okey voeding is idd niet wat het moet zijn maar bijkomen doe ik toch . Heb niet de behoefte weer alles op papier te gaan zetten te gaan uitrekenen en doen, is ook niet nodig voor mezelf trouwens. Maar Fallus heeft een punt dat ik in gedachten moet houden wat er in 1 dag moet naar binnengespeeld worden en dat doe ik trouwens maar hetgeen niet naar binnen zou mogen moet ik buiten houden !!
                        Komt goed, gene paniek

Voeg trouwens de veels-te-lang-uitgestelde cardio in, dus wordt 3x halfuurtje lopen en op onderhoud trainen zonder de zware gewichten totdat ik weer op peil zit en cardio kan gaan minderen.
                        No means Try Again

Comment

Alle ingesteldheid wat bijgepast, knop karakter bijgedraaid en nieuwe poging. Starting back from zero .

Sinds 2weken ziet het er nu zo uit

´s morgens
                          200ml halfvolle melk met whey

9u30
                          4boterhammen met kipwit
                          banaan

12u
                          bruin broodje met tonijn en groenten

14u30
                          4boterhammen met kipwit
                          blik ananas (4schijfjes)

avondmaal
                          wat er gekookt wordt, als er frieten geserveerd worden laat ik die links liggen en eet ik wat meer groenten anders is het aardappelen of rijst

´s avonds
                          500mg magere youghurt met wat aardbeien

de cola probeer ik echt van af te kicken maar geloof het of niet, het is net als toen ik stopte met roken
                          ben wel al teruggekeerd van >2l in een dag naar 0.5-1l, dus er wordt aan gewerkt, als vervanging drink ik dus nu per dag 1lwater

Omdat ik niet mag trainen nog gedurend 4weken hou ik het dagelijks op halfuur cardio en vanaf deze week wil ik er lichtjes abs bij gaan trainen.

Terug over de voeding, ik weet dat mijn ontbijt eigenlijk niet bijster is maar voorlopig wil ik het daar op houden.
                          No means Try Again

Comment

Hahahahaa suikerjunk! Succes met afkicken daarvan

Waarom annanas uit blik? Verse is nog te koop. Verse heeft teminste nog een enzym wat weer positief werkt op de vertering van je eiwitten. Uit blik is een hoop suikers, en vaak nog veel minder zoet.

Comment

Luister naar het wijze vrouwtje.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X