Iets makkelijk te eten bij AH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Daar hebben ze alleen 2 automaten met chocola en frisdrank.

Ik heb al een goed idee ongeveer.
    Ik ga lekker veel melk drinken, vind ik toch zo lekker .
    Misschien ook brinta meenemen en een shakebeker en mengen met de melk die ik dan net koop. Ook gewoon pinda's.
    En onderweg naar school, in de tram, neem ik nog wel 2/3/4 sneetjes brood. En de echte kcals vlak na me training.

Ik zit op zo een school waar alle opleidingen gegeven worden op verschillende gebouwen. Ik zit toevallig op een locatie waar meerdere scholen naast elkaar zitten. Het andere gebouw van onze school zit precies naast ons en dat is een horeca school. Daar maken ze dus allemaal broodjes voor wat goedkoper, omdat de leerlingen hetzelf maken voor hun opleiding. Ik zal daar nog ff kijken hoe dat zit en wat ze verkopen.
    Daar verkopen ze vast wel gewoon goede broodjes Succes
    Regodnize The Champion.

Comment

idd succes
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
        mischien kan je in de winkel brinta wake up halen

dat moet je mengen met koude melk, ik neem dat ook elke dag naast mijn maaltijd

even een beker mee nemen kouwe melk kopen en een pakje wake up

je zou dan ook nog eventueel wat eiwitten toe kunnen voegen doe ik ook vaak

en vergeet de lepel niet om ff goed te roeren

en met een grote beker kan je bijv 2 of 3 zakjes erin gooien
        Ik ging ff in de AH checken wat je bedoelt en ik snap het nu pas. Bedankt voor de tip.. ik heb het gelijk in me schema gezet. Ik koop gewoon zo een 500ml melk pak en gooi het daar in. Beetje schudden en zuipen.

Comment

In Brinta wake up zit wel een berg suikers. Waarom dan niet gewone brinta?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            In Brinta wake up zit wel een berg suikers. Waarom dan niet gewone brinta?
            Hmm.. ik had niet door dat er veel suikers in zitten. Ik d8 dat het net als normale brinta was maar dan om te drinken ipv pap.

Comment

Hmm.. ik had niet door dat er veel suikers in zitten. Ik d8 dat het net als normale brinta was maar dan om te drinken ipv pap.
              Nope, check bijvoorbeeld eens de voedingswaarden van de banaan smaak: Brinta Wake Up! Banaan

Naturel weinig beter: Brinta Wake Up! Naturel

En vergelijk dat eens met de hoeveelheid suikers in classic brinta: Brinta Classic

Een keer of tien zo weinig...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nope, check bijvoorbeeld eens de voedingswaarden van de banaan smaak: Brinta Wake Up! Banaan

Naturel weinig beter: Brinta Wake Up! Naturel

En vergelijk dat eens met de hoeveelheid suikers in classic brinta: Brinta Classic

Een keer of tien zo weinig...
                Ja ik was ook al op dezelfde site aan het kijken. Ik vind het erg jammer.

Comment

Ja ik was ook al op dezelfde site aan het kijken. Ik vind het erg jammer.

Koop je toch een pak brinta voor thuis en neem je dat in boterhamzakjes mee?

Ik neem altijd mijn shakebeker mee naar werk, boterhamzakje met havermout mee, boterhamzakje met whey... Kun jij toch ook doen?

Comment

Koop je toch een pak brinta voor thuis en neem je dat in boterhamzakjes mee?

Ik neem altijd mijn shakebeker mee naar werk, boterhamzakje met havermout mee, boterhamzakje met whey... Kun jij toch ook doen?
                    Ja ik denk dat dat het beste is. Thx .

EDIT: is het dan nog wel te drinken ? Of word het te papperig:P?

Comment

Ja ik denk dat dat het beste is. Thx .

EDIT: is het dan nog wel te drinken ? Of word het te papperig:P?

Voldoende melk gebruiken. Het zal natuurlijk niet zo vloeibaar zijn als losse melk. En als het met brinta niet wil, neem dan havermout, dat wordt sowieso niet papperig.

Comment

Voldoende melk gebruiken. Het zal natuurlijk niet zo vloeibaar zijn als losse melk. En als het met brinta niet wil, neem dan havermout, dat wordt sowieso niet papperig.
                        K, thx.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X