Snelle suikers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snelle suikers

Moet je snelle suikers, dus bijvoorbeeld sportdrankjes en dextrose tot je dagelijkse inname van koolhydraten rekenen?

Euhm, je eet/ drinkt het toch? Dan is het toch inname?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

als je het drinkt wel en als je het niet drinkt niet

Comment

Originally posted by denisen View Post
        als je het drinkt wel en als je het niet drinkt niet
        Goh, wat ben je lollig, wacht ff, even onder m'n arm kriebelen, kan ik ff lachen.

Comment

Maar Snuff, waarom zou je ze niet meerekenen dan?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Maar Snuff, waarom zou je ze niet meerekenen dan?
            Ja ik dacht snelle suikers, die worden meteen opgenomen en direct gebruikt, dus zullen nooit worden opgeslagen als reserve zeg maar.

Comment

Als je ze niet meerekent en je bent aan het cutten, dan kan je wel eens flink op je bek gaan.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ja ik dacht snelle suikers, die worden meteen opgenomen en direct gebruikt, dus zullen nooit worden opgeslagen als reserve zeg maar.

Gewoon meerekenen Snuff.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Als je ze niet meerekent en je bent aan het cutten, dan kan je wel eens flink op je bek gaan.
                  Gelukkig ben ik aan het bulken.
                  Originally posted by Pinada View Post
                  Gewoon meerekenen Snuff.
                  Allright, cheers.

Comment

alleen brood eiwitten moet je niet mee rekeningen, de rest wel ook zoetstoffen polygenen suikervrije kauwgom suikervrije drankjes, aanmaak limonade etc.. voor zover ik weet

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
                      alleen brood eiwitten moet je niet mee rekeningen, de rest wel ook zoetstoffen polygenen suikervrije kauwgom suikervrije drankjes, aanmaak limonade etc.. voor zover ik weet

Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Kh product eiwitten wel voor je totale kcal inname en niet meetellen met je eiwit inname
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Volgens mij dwalen we een beetje af luitjes.
                          Het ging er dus om of je snelle suikers tot je koolhydraten-inname moet rekenen.
                          Ik neem een koolhydraatrijke sportdrank en Dextro-Energy tijdens mijn training. Dat zijn snelle suikers.
                          Dus vroeg ik me af of dat ook als reserve opgeslagen kan worden door je lichaam, of dat het meteen gebruikt wordt als energie en dat het nog tijdens training gebeurt.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Kh product eiwitten wel voor je totale kcal inname en niet meetellen met je eiwit inname
                            waarom zou je eiwitten in kh producten niet meetellen?
                            omdat het plantaardige eiwitten zijn?

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Volgens mij dwalen we een beetje af luitjes.
                            Het ging er dus om of je snelle suikers tot je koolhydraten-inname moet rekenen.
                            Ik neem een koolhydraatrijke sportdrank en Dextro-Energy tijdens mijn training. Dat zijn snelle suikers.
                            Dus vroeg ik me af of dat ook als reserve opgeslagen kan worden door je lichaam, of dat het meteen gebruikt wordt als energie en dat het nog tijdens training gebeurt.
                            sorry bro, vond dat andere net wat intresanter haha.

maar gewoon die kh en kcal meerekenen in je voedingsschema
                            Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

sorry bro, vond dat andere net wat intresanter haha.

Maak dan een nieuwe topic aan als je het zo interessant vind!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X