help kom er maar niet aan uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help kom er maar niet aan uit

best mensen ik heb hier op het forum al zo hier en daar wat rond gelezen zo ook de zomer stickys alleen ik snap er nog steeds geen fuck van hoe ik mijn eet schema uit kan werken heb ondertussen al wel uit gevonden wat me Bmr is
    en wat ik per dag nodig heb alleen krijg de berekening niet helemaal rond (ben geen reken wonder) dus wie kan mij een beetje de goeie kant op helpen

lengte 1,89

bmr 1827 kcal

per dag 3251 kcal

ik weet het zal vast niet de eerste zijn en ook niet de laatste maar mijn dank zal groot zijn grzz bas

lichaamsgewicht x 2,5 x 4 = aantal kcal aan eiwitten

hoeveelheid vet per dag in grammen x 9 = aantal kcal aan vetten

(totale inname in kcal - aantal kcal aan eiwitten - aantal kcal aan vetten)/ 4= hoeveelheid koolhydraten in grammen
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Licht aan je doel, dit kan bepalen wat de verhouding is tussen de inname van eiwitten / KH's ? vet...
      Who's the Chef

Comment

Als je niet weet hoe te beginnen met het "perfekte schema" dan kan je ook beginnen met op te schrijven wat je nu iedere dag eet en drinkt. En vervolgens uitrekenen hoeveel eiwitten/vetten/koolhydraten dat bevat. Dan kan je daarna kijken of je daar blij van wordt of dat je iets wilt veranderen.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X